ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

karooweb
06 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی
3/5 - (3 امتیاز)

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی:

سیستم سوخت رسانی خودرو یکی از اجزء مهم و پر اهمیت خودرو می باشد که سالم ماندن آن بر روی عملکرد درست خودرو بسیار تاثیر گذار است. وجود خرابی در این سیستم باعث عملکرد نادرست موتور خودرو و همچنین ایجاد هزینه بسیار بالا برای تعمیر و یا تعویض این سیستم را به دنبال دارد.خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یکی از بهترین روش ها برای محافظت از این سیستم می باشد.

با استفاده از تمیز کننده سیستم سوخت رسانی می توانید تجربه و لذت یک رانندگی راحت با قدرت و شتاب بسیار بالای موتور را داشته باشید. در واقع تمیز کننده سیستم سوخت رسانی باعث می شود که سوخت در زمان درست و بدون وجود هیچ  گونه آلودگی و مواد مضری وارد موتور شده با هوا مخلوط شود و بصورت کاملا درست در محفظه احتراق مشتعل می شود . این عوامل باعث : 1- کاهش مصرف سوخت 2- افزایش توان اندیکاتوری موتور و در نتیجه بهبود راندمان موتور می شود. پس استفاده از مکمل های تمیز کننده سیستم سوخت رسانی برای خودرو شما بسیار مفید و کار آمد است.

درسترسی سریع به مطالب

چرا خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس؟

تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس یک محصول بسیار قوی با فرمولی ویژه و مواد بسیار مفید می باشد. یکی از مواد بسیار قوی در تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس، پلی ترامین (PEA) می باشد این ماده ی شیمیایی می تواند کثیف ترین و مضر ترین مواد ته نشین شده از جمله “کربن”را پاکسازی و از بین ببرد.

تمیز کننده یونامکس با عملکرد بسیار بالا و عالی خود نه تنها به پاکسازی تمام آلودگی ها و رسوبات می پردازد همچنین باعث ایجاد یک لایه ی محافظ در کل سیستم سوخت رسانی می شود که از خورندگی و زنگ زدگی سیستم محافظت می کند. تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس به پاکسازی قسمت های مختلف مانند: محفظه احتراق، سیلندرها ، دریچه ورودی، کاربراتور یا انژکتور و کلیه قسمت هایی سوخت از آن عبور می کند می پردازد.

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

مزایای خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس:

  1.  پاکسازی تمام قسمت های سیستم سوخت رسانی
  2. تمیز نگه داشتن و جلوگیری از زنگ زدگی جسیستم سوخت رسانی
  3. ایجاد لایه ی محافظ در سیستم سوخت رسانی
  4. کاهش دهنده ی مصرف سوخت
  5. ایجاد عملکرد بهتر در استارت سرد
  6. عملکرد بهتر موتور خودرو در سرعت بالا و زمان شتاب وهچنین در دور آرام وکند
  7. باعث روان شدن  قسمت های متحرک مانند:سیستم سوخت رسانی ، رینگ و پیستون میشود
  8. کاهش گاز های آلاینده مانند: منوکسید کربن و هیدرو کربن
  9. کاهش ضربات ناک
  10. افزایش توان و شتاب خودرو
  11.  افزایش طول عمر سنسور اکسیژن و کاتالیست اگزوز
  12. جلوگیری از احتراق نا درست و خفه شدن موتور

عواملی که باعث خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی خودرو می شود:

1- بعد از مدتی استفاده از خودرو، آلودگی ها و مواد مضری وارد سیستم سوخت رسانی خودرو می شوند. ته نشین شدن زیاد این مواد باعث اختلال در عملکرد سیستم سوخت رسانی می شود. استفاده از تمیز کننده سیستم سوخت رسانی باعث پاکسازی و از بین بردن  این مواد در سیستم و بهبود دوباره عملکرد آن می شوند.

2- استفاده از ماده اتانول برای افزایش اکتان بنزین باعث کاهش پایداری سوخت شده است.  این مسئله باعث ترکیب اکسیژن و الکل، و ایجاد یک ترکیب امولسیون شده از آن ها که غیر قابل سوخت می باشد، میشود. بعد از مدتی این ترکیب ته نشین شده باعث مسدود شدن قسمت ها مختلف خودرو مثل: دریچه های ورودی و خروجی موتور،انژکتور سوخت و… می شوند و در نتیجه، باعث عملکرد نادرست سیستم سوخت رسانی ، تضعیف عملکرد موتور و افزایش مصرف سوخت می شود.

3- کربن به عنوان مضرترین و کثیف ترین ماده ازداخل مواد ته نشین شده در خودرو می باشد. ته نشین شدن مقداری از کربن باعث میشود که موتور خودرو شما تبدیل به یک کوره شود. با استفاده از تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یو نامکس می توانید سیستم سوخت رسانی خودروتان را از این ماده کثیف، پاک سازی کنید.

4- وجود عواملی مانند: ریپ زدن نامنظم، وجود ضربات ناک در موتور خودرو، مصرف بیش از حد بنزین، خود اشتعالی ، تولید بیش از حد گاز های آلاینده ومضر ، استارت سخت و لغزش باعث استفاده از تمیز کننده سیسم سوخت رسانی می شود.

نحوه استفاده از تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس:

تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس می توانید برای کلیه ی خودرو های بنزینی تهیه و استفده کنید . با خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی هر قوطی آن می تواند برای 50 لیتر بنزین استفاده کنید . این محصول را هر 5000 کیلومتر استفاده کنید چون بهترین عملکرد آن تا این فواصل می باشد.

 

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نحوه استفاده از اکتان بوستر

نحوه استفاده از اکتان بوستر اصل

در این مقاله میخواهیم نحوه استفاده از اکتان بوستر را به مصرف کنندگان محترم آموزش دهیم
karooweb
06 اردیبهشت 1401
پاک کننده موتور ماشین

پاک کننده موتور ماشین

  همه چیز در مورد پاک کننده موتور ماشین  پاک کننده موتور ماشین چیست ؟ و چه تاثیراتی برای
karooweb
28 اردیبهشت 1401
سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو:همه ما میدانی مهم ترین عامل برای حرکت خودرو، سوخت می باشد.اما این
karooweb
06 اردیبهشت 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader