ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

بهترین مکمل بنزین ایرانی

karooweb
09 خرداد 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین مکمل بنزین ایرانی
5/5 - (1 امتیاز)

دنیای علم و تکنولوژی ، دنیای پیشرفت و بهتر شدن است ، همه ما بدنیال بهترین ها هستیم ، بهترین خودرو بهترین کیفیت ، بهترین کارایی و …. یک خودروی خوب نیازمند کارایی بالای موتور است کارای بالایی موتور پیشرانه ایی بسیار خوب برای شما فراهم میکند مکمل بنزین ایرانی یونامکس یار همیشگی و همراه شما در بهبود کارایی خودرو است .

خب سوال اصلی که برای بسیاری از شما پیش می آید این است که مکمل بنزین ایرانی بهتر است یا مکمل بنزین خارجی ؟

برای پاسخ به این سوال باید جنبه های مختلفی را در نظر گرفت که بتوان پاسخ کامل و درستی به این سوال داد در ادامه به بررسی جنبه های مختلف و مقایسه آن ها میپردازیم 

1-قیمت مکمل بنزین ایرانی در مقایسه با مکمل بنزین خارجی

مکمل بنزین خارجی در صورتی که بصورت اورجینال بتوان یافت بسیار کاربردی و قوی عمل میکند اما در کشوری که با تحریم های مختلفی روبرو است آیا میتوان در بازار مکمل بنزین اصل را یافت ؟ پاسخ در 90 درصد از حالت منفی است و اکثر مکمل های بنزین موجود در بازار فیک و تقلبی هستند و قاعدتا باتوجه به ترکیبات نا مناسبی که دارند ؛ منفعت که هیچ عامل اصلی خرابی ، رسوب ، گرفتگی موتور و قسمت های منتهی به سیستم احتراق خودرو میشوند.
حالت بعدی یافتن مکمل بنزین اورجینال است قیمت مکمل بنزین خارجی در ایران حداقل از یک میلیون شروع میشود که این اعداد و ارقام برای مصرف کننده اصلا مقرون بصرفه نیست . مکمل بنزین ایرانی در صورتی که با فرمولاسیون درست تولید شود بهترین کیفیت و کارایی را بر روی خودرو ی شما خواهد داشت . پیشنهاد ما به شما مکمل بنزنی اکتان بوستر یونامکس است که تحت لیسانس آلمان تولید شده و بهترین عملکرد را بر روی خودروی شما دارد

اولین نکته ای باید در نظر داشته باشید قیمت مکمل بنزین است که حتی اگر با قیمت بنزین خارج مقایسه کنید متوجه میشویدکه یک لیتر بنزین در خارج باقیمت 10 تا 20 دلار عرضه میشود

در پایین ترین قیمت اگر این مکمل را با نرخ 5 تا 10 دلار هم در بازار عرضه کنند بجز هزینه جابجایی و تحریم و گمرک و سود فروشنده و هزاران دلیل دیگر درایران این مکمل حداقل با کمترین قیمت یعنی لیتری 500 هزار تومان باید عرضه شود و شاید هم بیشتر که بعضا ما شاهد قیمت هایی بسیار پایین تر از 50 هزار تومان هستیم.

نکته حائز اهمیت در مورد مکمل های سوخت خارجی سازگاری ان ها با نوع بنزین تولید و موتورهای خودورهای خود است نه تولید شده برای خودرو های ایرانی ، چرا که تکنولوژی بکار رفته در خودروهای ایرانی بسیار قدیمی بود و قاعدتا با تکنولوژی های روز دنیا قابل قیاس نیست پس استفاده از محصولات بی کیفیت میتوانید تاثیر منفی بر روی موتور داشته باشد و بجای کمک به موتور باعث اسیب های جدی به موتور خودرو شود.

با توجه به نکاتی که در بالا اشاره شده باید توجه داشته باشیم در هنگام استفاده از مکمل سوخت خودروهای ایرانی از بهترین مکمل بنزین ایرانی سازگار با این خودروها استفاده نماییم . یونامکس با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکار گیری بهترین و بروزترین مواد اولیه محصول خود را با نام برند یونامکس به بازار عرضه نموده است .

بهترین مکمل بنزین ایرانی

مکمل بنزین ایرانی یونامکس متناسب با خودروهای ایرانی فرمولاسین شده و با استفاده از آزمایشگاه های مجهز و معتبر مورد بررسی قرار گرفته است پس کاملا با خودروی شما سازگار است و میتوانید با خیالی اسوده استفاده نمایید از جمله ویژگی های اکتان بوستر یونامکس SUPER MMT بودن محصول است که میتوانید تاثیر بسیار بالایی در سلامت موتور خودرو داشته باشد.

2-تاثیر کیفیت بنزین بر تولید مکمل بنزین ایرانی 

یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید مکمل بنزین ایرانی توجه به این نکته است که کیفیت بنزین در کشور ما در چه سطحی است و آیا مکمل بنزین خارجی برای تنظیم اکتان بنزین ایرانی مناسب است یاخیر؟ 

عدد اکتان بنزین معمولی ۸۷ بنزین ویژه ۸۹ و بنزین سوپر ۹۳ است. البته این اعداد بر میگردد به آزمایشگاه های پتروشیمی و قبل از وارد شدن بنزین به شبکه حمل و نقل ، که با توجه به کیفیت حمل و نقل میتوان 5 تا 10 نمره پایین تر در نظر گرفت 

مکمل بنزین خارجی بنابر کیفیت بنزین کشور های اروپایی تولید و فرمو بندی میشود پس قطعا با خودور ها و بنزین ما سازگار نیست اما یک نکته قابل تامل در اینجا سقف افزایش عدد اکتان است که باید بر روی محصول درج شود تا خریدار بتواند از نحوه اضافه شدن عدد اکتان بنزین مطمئن شود. 

 

 

3- مکمل بنزین ایرانی برای موتور خودرو ایرانی 

یکی از مهم ترین و شاید قابل تامل ترین نکته در انتخاب مکمل بنزین ایرانی ، موتور خودروهای ایرانی است ! موتورهای استفاده در خودرو های ایرانی بنابر تکنولوژی داخلی و توانمندی های مهندسین و ظریفیت های کشور تولید شده و هیچگاه قابل مقایسه با موتورهای خارجی نیست پس کیفیت اکتان بوستر باید با این موتور ها سازگار باشد

مکمل بنزین ایرانی یونامکس سالهاست که مورد تست و آزمایش با این موتورها قرار گرفته است و پس از گذراندن تمام مراحل استاندار سازی تحت لیسانس آلمان تولید شده بطوری که کیفیت زیر ساختی داخلی با فرمولاسیون خارجی ترکیب شده وبهترین ها را به بازار عرضه کرده است .

مکمل بنزین ایرانی با کیفیت می تواند عملکرد خودرویتان را بهبود بخشد

مکمل بنزین ایرانی را از کجا تهیه کنیم؟ بهترین مکمل بنزین ایرانی چه ویژگی های دارد؟  آیا بهترین مکمل بنزین ایرانی را می توانیم برای همه خودروها استفاده کنیم؟ آیا مکمل بنزین ایرانی کیفیت مناسبی دارد؟ اکتان بوستر ایرانی چه تفاوتی با مکمل های دیگر دارد؟

همه خودروها برای این که بهترین عملکرد و همچنین  همیشه در دسترس شما باشند و به شما خدمت رسانی کنند به مراقبت و نگهداری احتیاج دارند. خب شاید الان که دارید این مقاله را می خوانید پیش خودتان فکر کنید که خب همه ما از خودرویمان مراقبت می کنیم.

بله این طرز فکر شما و اون مراقبتی که مد نظرتان است درست می باشد اما منظور من از مراقبت و نگهداری از خودرو چیزی بیشتر از آنچه می باشد که شما به آن فکر می کنید است.

خیلی از افراد ظاهر خودرو برایشان خیلی مهم است و همیشه به آن رسیدگی می کنند مثلا لاستیک خودرو را عوض می کنند آینه ها را تعویض می کنند کاور صندلی ها را می شورند و یا کاور جدید برای آن خریداری می کنند؛ به نظر من این کارها درست است و باید وسیله نقلیه ما همیشه مرتب و تمیز باشد اما نباید داخل خودرو و بخش اصلی ماشین که موتور خودرو می باشد را فراموش کنیم.

این قسمت های اصلی و مهم خودرو می باشند که با کوچک ترین مشکل خودروی شما دیگر کار نمی کند.

پس نتیجه می گیریم که مراقبت از موتور خودرو و بخش های دیگری که با آن در ارتباط هستند را فراموش نکنیم که همیشه خودروی سالم با عملکرد خوبی داشته باشیم و با خیال راحت رانندگی کنیم.

بهترین مکمل بنزین ایرانی

بسیار از مکمل های موجود در بازار که با عنوان برند های خارجی و اصل بفروش میرسند در واقع اصل نیستند و مطمئن باشید که ریگی به کفششون هست در ادامه این موضوع را بررسی میکنیم.

 

در اول این متن اگر توجه کنید سوالات زیادی در مورد بهترین مکمل بنزین ایرانی نوشته ایم که همه این سوالات به موضوع ما مربوط می باشد و در قسمت پایین در مورد مکمل بنزین و ویژگی های آن صحبت می کنیم و پاسخگوی همه سوالات شما هستیم پس با ما همراه باشید.

مکمل بنزین ایرانی

آشنای با مکمل سوخت همراه با بهترین مکمل بنزین ایرانی

مکمل سوخت چیست؟ افزودنی سوخت را مکمل سوخت می نامند، در واقع مکمل ماده ای است که ارزش آن چیزی را که ما می خواهیم افزایش می دهد. حتی مکمل ها در زندگی ما افراد هم نقش مهمی دارند مثلا یک فردی را در نظر بگیرید که به باشگاه می رود این فرد برای این که عضلات قوی و قدرتمندی داشته باشد باید از مکمل ها برای جبران انرژی مصرف شده استفاده کند.

پس روزانه یا در حین تمرین باید از مکمل های مانند کراتین پروتئین و موارد دیگر استفاده کند تا کمبود این ویتامین ها را جبران شوند و برای این مکمل ها هم کلی هزینه صرف می کنیم چون اعتقاد داریم به صورت عادی سریع و زیاد این ویتامیتن ها به بدن ما نمی رسد.

بنابراین مکمل بنزین هم مانند این مکمل ها می باشد و استفاده کردن از آن برای وسیله نقلیه لازم و ضروری است. چون بنزین معمولی نمی تواند تمام نیاز های خودروی شما را برآورده کند؛ پس در این مواقع مکمل سوخت مورد استفاده قرار می گیرد.

اکتان بوسترها تنوع و برندهای زیادی دارند؛  هم بهترین مکمل بنزین ایرانی  مانند یونامکس داریم هم مکمل بنزین خارجی که هر کدام از این مکمل ها ویژگی های دارد که در قسمت های بعدی بیشتر در مورد آن بحث می کنیم.

 مکمل بنزین ایرانی و نحوه عملکرد آن

بهترین مکمل بنزین ایرانی یکی از مهم ترین مشکلات موتور خودرو که انفجار آن است را حل می کند. بنزین ماده ای است که خیلی زود در هوای آزاد از بین می رود و برای این که بر چیزی تاثیر بگذارد به یک محرک اصلی نیاز دارد.

دما و اکسیژن بر روی سوخت خیلی تاثیر گذار هستند و در چنین مواقعی بنزین با یک انفجار مشتعل می شود و موتور خودرو را دچار شوکی می کند که این عمل را ناک میگویند. این موضوع را می توان با اکتان بوستر ایرانی حل کرد.

ولی اگر به آن بی توجه کنیم و این اتفاق چند بار برای خودرویمان پیش بیاید، ممکن است عوارض جبران ناپذیر را برای موتور خودرو به وجود بیارد یا اینکه قسمت های دیگر موتور مانند سیلندر یا سر سیلندر را درگیر کند. در چنین مواقعی خودروی ما دچار ناک می شود که این مشکل به صورت ضربه یا لرزش قطعات فلزی نمایان می شود.

در این مواقع مکمل بنزین ایرانی از ایجاد چنین مشکلی برای موتور خودرو جلوگیری می کند. مکمل سوخت چگونه این کار را انجام می دهد؟ مکمل بنزین مخلوطی از ترکیبات سوخت هیدروکربنی است که عدد اکتان بنزین را افزایش و پایدار می کند و از به وجود آمدن انفجار در موتور جلوگیری می کند و همین عامل باعث می شود که دیگر خودروی شما دچار ناک نشود چون اگر موتور خودرویتان دچار ناک شود برای تعمیر آن باید هزینه و وقت زیادی را صرف کنید.

اکتان و عدد اکتان بهترین مکمل بنزین ایرانی

در پالایشگاه ها نفت خام را بر اساس یکسری فرایند ها تبدیل به سوخت می کنند که روش آن به این شکل می باشد:

زنجیره های هیدروکربنی را بر اساس یکسری فرایند ها ایجاد کرده و با ترکیب یا جدا کردن آن ها می توانند سوخت تولید کنند، و بر اساس این زنجیره ها می توانیم بگویم که بنزین داری اکتان بالای است یا نه. اکتان بوستر دارای هشت زنجیره هیدرو کربنی است که برای فشرده سازی که در موتور اتفاق می افتد مناسب است و موتور خودرو دیگر دچار ناک نمی شود.

اگر در پمپ بنزین  توجه کنید بنزین ها دارای درجه بندی هستند که این درجه بندی ها نشان دهنده میزان اکتان موجود در بنزین است. که بیشترین عدد مربوط به بنزین سوپر با عدد 95 می باشد. هرچقدر از بهترین مکمل بنزین ایرانی با اکتان بالاتری استفاده کنیم به سلامت خودروی ما بیشتر کمک می کند چون استفاده مداوم از مکمل بنزین معمولی به موتور خودرو آسیب وارد می کند.

و حتی اگر از مکمل های سوخت مرغوب استفاده نکنیم بخش های از موتور خودرو دچار آسیب می شود و فشار زیادی به شاتون، میل لنگ، پیستون، و سوپاپ ها وارد می شود و صدای ناهنجاری را ایجاد می کند و اگر این موضوع همچنان ادامه داشته باشد باعث آسیب های جدی به موتور می شود. پس در این مواقع مکمل بنزین ایرانی یونامکس می تواند به شما کمک کند.

مکمل بنزین ایرانی

 

بهترین مکمل بنزین ایرانی یونامکس

یونامکس بهترین مکمل بنزین ایرانی است که به اکتان بنزین خودرویتان کمک می کند. مکمل سوخت یونامکس به موتور خودرویتان کمک می کند و از ضربه های ایجاد شده و شنیدن صدای جیرجیر جلوگیری می کند. و به محض شنیدن صداهای ناهنجار از جانب موتور خودرویتان حتما از بهترین مکمل بنزین ایرانی یونامکس استفاده کنید. افزایش اکتان سوخت؛ تراکم ایجاد شده در سیلندر را سرکوب می کند و به خودرو شما اجازه می دهد که با سرعت و شتاب بیشتری رانندگی کنید.

مکمل بنزین ایرانی

فواید استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی یونامکس

1- قدرت موتور خودرو افزایش پیدا می کند و در نتیجه شاهد عملکرد بهتری از خودرو می شویم.

2- همان طور که گفتیم مکمل های سوخت باعث می شود که کربن کمتری در موتور تجمع کند و همین باعث می شود که هنگام رانندگی خودرو میزان کمتری آلایندگی تولید کند.

3-  افزایش توان اسب بخار که با افزایش تراکم سوخت بالا و اکتان بالا این اتفاق رقم می خورد.

4- اکتان بوستر از ضربه های ایجاد شده به موتور خودرو جلوگیری می کند و موتور خودرو دچار ناک نمی شود.

5- استفاده از مکمل بنزین راحت است و خودتان می توانید این کار را انجام بدهید.

6- کاهش مصرف سوخت از دیگر ویژگی های مکمل بنزین می باشد.

نحوه استفاده از بهترین مکمل بنزین ایرانی

برای استفاده از مکمل بنزین ایرانی نیاز به هیچ چیز و هیچ کس ندارید و شما به راحتی می توانید خودتان این کار را انجام بدهید. هر بار که ماشین خود را شارژ می کنید می توانید از اکتان بوستر استفاده کنید.

اکتان بوستر بهترین کارای را برای خودرو شما به ارمغان می آورد. پس قبل از استفاده کردن از اکتان بوستر باید باک ماشینتان خالی از بنزین باشد و قوطی مکمل اکتان بوستر  یونامکس را در باک خود خالی کنید بعد باک را با بنزین پر کنید، دلیل این کار این است که مکمل بنزین به خوبی با بنزین ترکیب می شود. به یاد داشته باشید که می توانید به نکاتی که روی قوطی مکمل سوخت یونامکس نوشته است توجه کنید.

اگر قصد مسافرت دارید یا هر روز مسافت طولانی را طی می کنید استفاده از مکمل بنزین ایرانی یونامکس را فراموش نکنید. نباید اکتان بوستر مخلوط شده با بنزین زمان طولانی در باک خودرو باقی بماند چون باعث رسوب گذاری می شود که در این حال به جای تاثیر مثبت مکمل سوخت شاهد تاثیر منفی آن می شویم.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مکمل بنزین

مکمل بنزین بهترین اتفاقات را برای خودرو شما رقم می زند

همه چیز در مورد مکمل بنزین مکمل بنزین چیست؟ از کجا آمده؟ مصرف آن برای چه خودروهای است؟
karooweb
11 اردیبهشت 1401
مکمل بنزین

با مکمل بنزین برند یونامکس بهترین خودت باش

شاید این جمله شما را بیشتر یاد متن های روانشناسی بیندازد اما در هر جایی و از جمله دنیای
karooweb
16 تیر 1401
مکمل سوخت خودرو

مکمل سوخت خودرو های خارجی لذت رانندگی را به شما هدیه می دهد

مکمل سوخت خودرو هر نوع افزودنی که به مایعات ماشین مانند: بنزین و روغن اضافه می کنیم ،
karooweb
06 اردیبهشت 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader