ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

فواید مکمل بنزین

karooweb
23 شهریور 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
امتیاز بدهید

 مکمل بنزین

این روزها دیگر کمتر کسی است که راجع به فواید مکمل بنزین نداند. با بنزین متفاوت و با درجه کیفیت های مختلف که در کشورمان و در شهرهای مختلف عرضه می شود استفاده از مکمل های بنزین بیشتر ضروری است تا خودرومان بهترین عملکرد خود را داشته باشد و دچار آسیب های احتمالی نشود. همه ی ما این جمله را شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است .با استفاده از فواید مکمل بنزین که در ادامه به آنها اشاره می شود از آسیب هایی که ممکن است در اثر بنزین با کیفیت پایین به خودرو وارد شود جلوگیری می کنیم .

فواید مکمل بنزین کدامند ؟

مکمل های بنزین به چند دسته ی کلی تقسیم می شوند که هر کدام دسته ای از فواید مکمل بنزین را دارا هستند .البته مکمل های چند منظوره هم در بازار وجود است که چند ویژگی و فایده را با هم دارند و بهترین نوع مکمل بنزین هستند چون به قول معروف یک تیر و چند نشان هستند و با استفاده از یک محصول می توانیم از چند تا از فواید مکمل بنزین استفاده کنیم .

  • روان کنندگی سوخت
  • تثبیت کننده سوخت
  • بهتر کردن ساختار سوخت رسانی
  • جدا کردن مواد اضافی و رسوبات
  • افزایش دهنده عدد اکتان
  • سرعت بیشتر و عملکرد نرم تر خودرو
  • شوینده انژکتور و تمیز کردن سیستم سوخت رسانی
  • افزایش عمر موتور و…

از فواید مکمل بنزین هستند.

استفاده از مکمل بنزین فقط مخصوص اتومبیل است؟

بعضی ها به اشتباه فکر می کنند مکمل بنزین فقط مخصوص خودرو، آن هم خودرو های مدل بالا است اما استفاده و بهره بردن از فواید مکمل بنزین فقط مخصوص خودرو و اتومبیل نیست و هر وسیله ای که از مشتقات نفت مانند: بنزین و گازوئیل استفاده می کند می تواند برای عملکرد بهتر، سوخت کامل تر ، و استفاده از فواید مکمل بنزین از آنها استفاده کند. این شامل ماشین ها یا موتورهای کشاورزی و موتورهای صنعتی هم می شود .

اگر هنوز هم در مورد فواید مکمل بنزین برای وسایل دیگر شک دارید می توانید یکی دو بار آن را امتحان کنید و متوجه تغییر در عملکرد و کارایی دستگاه و عملکرد بهتر آن و فواید مکمل های بنزین شوید، بعد از آن دیگر حاضر نیستید آن را با هیچ چیز دیگر عوض کنید و با هر بار خرید بنزین یا گازوئیل برای موتور یا دستگاهتان حتما مکمل بنزین هم خریداری می کنید.

بالا بردن عدد اکتان

یکی از فواید همیشگی و اساسی مکمل های بنزین که نمی شود به آسانی از آن گذشت و همه ، حتی کسانی که منتقد استفاده از مکمل های بنزین هستند ،به آن اذعان دارند بالا بردن عدد اکتان و نتایج عالی و شگفت انگیز حاصل از آن است .

وقتی عدد اکتان سوخت یا بنزینی بالاتر باشد باعث می شود که بهتر و سالم تر بسوزد و آسیبی به موتور خودرو نرساند. مخصوصا در کشور ما که گاهی بنزین با کیفیت پایین و در واقع عدد اکتان پایین عرضه می شود استفاده از فواید مکمل بنزین ضروری است تا این کمبود را جبران کنیم.

بر اساس استانداردهای جدید عدد اکتان بنزین نباید کمتر از 95 باشد که متاسفانه در اکثر بنزین های تولیدی این امر رعایت نمی شود و در بیشتر جایگاه های سوخت مخصوصا در بعضی از شهرها بنزین سوپر و با اکتان بالا عرضه نمی شود و حتی بنزینی عرضه می شود که عدد اکتان آن کمتر از 90 است. خوب حالا دارندگان خودرو باید چه کار کنند ؟ برای خرید بنزین با کیفیت بالا چندین کیلومتر بیشتر رانندگی کنند؟ یا با همان بنزین با کیفیت بد سر کنند و خودروشان هم دچار آسیب ها و مشکلات بعدی شود؟

با استفاده از مکمل بنزین و بالا بردن عدد اکتان ، و فواید مکمل بنزین می توانید این نقص و کمبود را جبران کنید

اکتان بوستر و افزاینده های عدد اکتان دسته ای از مکمل های بنزین هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

در گذشته خودروهایی که بنزین با کیفیت پایین و بد استفاده می کردند هنگام شتاب گیری خودرو یک صدای تق یا کوبشی شنیده می شد که آسیب زیادی به موتور خودرو می رساند.

در مناطق کم ارتفاع این صدا و در واقع آسیبی که به موتور خودرو می رسد بیشتر است چون رانندگی و سوختن بنزین در ارتفاع کم عدد اکتان را باز هم پایین می آورد.

گل بود به سبزه هم آراسته شد. عدد اکتان پایین و کیفیت بد بنزین باز هم کمتر و بد تر می شود اما چاره ی کار استفاده از مکمل بنزین های مناسب و بالا بردن عدد اکتان و بهره گیری از فواید مکمل بنزین است.

مکمل بنزین (یونامکس) yunamax یک محصول ایرانی است که در بهتر شدن عملکرد و کارایی خودروتان شما را کمک می کند تا بهترین خودتان باشید.

چطور از فواید مکمل بنزین بیشترین استفاده را بکنیم ؟

همه ی ما دوست داریم از محصولی که خریداری کرده ایم به درستی استفاده کنیم تا بتوانیم از مزایا و فواید آن بیشترین استفاده را بکنیم تا پولی که بابت آن پرداخته ایم از بین نرود و سوخت نشود.

مکمل سوخت هم محصولی است که برای استفاده از آن باید دقت و توجه کافی را به کار ببریم تا بتوانیم از فواید مکمل بنزین به طور کامل استفاده کنیم و تغییر و بهبود را در عملکرد خودرویمان حس کنیم

  1.  برای این که از فواید مکمل بنزین بیشترین استفاده را بکنیم باید هنگامی که باک خودرو خالی است مکمل را داخل باک بریزیم تا به خوبی با بنزین حل شود و بهترین کارایی خود را داشته باشد.
  2.   همان طور که گفتیم مکمل های بنزین به چند دسته ی کلی تقسیم می شوند و هر کدام دسته ای از فواید بنزین را دارند اما مکمل های چند منظوره در بازار موجود است که چند تا از فواید را با هم دارند و چند کار را با هم انجام می دهند و خرید آنها بسیار مقرون به صرفه است.
  3.  فواید مکمل بنزین وقتی تکمیل می شود و به عبارتی وقتی مکمل بنزین بهترین و بیشترین کارایی خود را دارد که به اندازه ی درست و در فواصل زمانی مرتب و به موقع استفاده شود .استفاده ی بیش از حد از مکمل های بنزین آسیب هایی را به موتور خودرو می رساند و استفاده ی کمتر هم تاثیری را که باید نمی گذارد .
  4.  باید دقت کنیم که برای هر خودرویی اگر بنزینی است یا دیزلی ، از مکمل بنزین مناسب استفاده کنیم هر چند مکمل هایی در بازار موجود هستند که برای هر دو موتور مناسبند اما اگر از مکمل بنزین اختصاصی و مناسب استفاده کنیم بهتر است و تاثیر بیشتری دارد.
  5.  باید دقت کنیم مکمل بنزین یا سایر مایعات و مواد شیمیایی روی زمین نریزد یا با چشم مان تماس نداشته باشد و اگر با چشم تماس داشت سریع آن را بشوییم
  6. تائیدیه EPA استانداردی است که از سوی سازمان حفظ محیط زیست جهانی به صنایع ایمن و بی خطر برای محیط زیست داده می شود و اگر مکمل بنزین این تائیدیه را داشته باشد یعنی برای محیط زیست بی خطر است.

خرید و قیمت مکمل بنزین

مکمل بنزین yunamax نسبت به فواید بسیاری که دارد قیمت بسیار مناسبی را داراست و یک محصول کار آمد ایرانی است که فوایدی را که برای مکمل بنزین برشمردیم داراست همیشه و همه جا در دسترس است و به دست متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است و شما با خیال راحت می توانید در خودروتان از آن استفاده کنید و بهترین خودتان باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مکمل بنزین آلمانی

مکمل بنزین آلمانی

مکمل بنزین آلمانی: پیشرفت خودرو ها و افزایش قدرت آن ها ، باعث شده که خودرو ها نیاز به
karooweb
01 مرداد 1401
بهترین مکمل سوخت

بهترین مکمل سوخت

بهترین مکمل سوخت برای خودرو چیست؟ ویژگی های بهترین مکمل سوخت کدامند؟ چگونه بهترین مکمل
karooweb
29 مرداد 1401

اکتان بنزین

https://yunamax.com/wp-content/uploads/2023/01/document_5904656631211232869.mp4 برای خرید اکتان بنزین اکتان بنزین : اکتان
karooweb
20 دی 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader