ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

پاک کننده موتور ماشین

karooweb
28 اردیبهشت 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
پاک کننده موتور ماشین
امتیاز بدهید

  همه چیز در مورد پاک کننده موتور ماشین

پاک کننده موتور ماشین

 پاک کننده موتور ماشین چیست ؟ و چه تاثیراتی برای خودروی ما دارد؟ خودروی که از آن استفاده می کنیم به مرور زمان کثیف می شود باید خودرو را تمیز کنیم. بسیاری از افراد هستند توجه زیادی به ماشین می کنند و دوست دارند همیشه خودروی آن ها مرتب و تر تمیز باشد.

شما این افراد را ببینید همیشه در حال شستن ماشین با آب و مایع هستند بعد از این که بیرون ماشین را خیلی خوب تمیز کردن و برق زدند حالا نوبت داخل ماشین است که با انواع شوینده و اسپری داخل ماشین را تمیز می کنند و دیگر کارشان تمام می شود و فکر می کنند کار تمیز کاری ماشین تمام شده است. در حالی که فقط 50 درصد از کار تمیز کاری ماشین را انجام داده اند.

همان گونه بیرون و داخل ماشین به مرور زمان کثیف می شود موتور ماشین هم به مرور زمان کثیف و پر از ذرات، رسوبات و چربی می شود و برای تمیز کردن آن باید از پاک کننده موتور ماشین استفاده کنیم. شاید بسیاری از رانندگان فقط به ظاهر ماشین توجه کنند.

ولی باید به این نکته توجه کنیم که موتور ماشین حساس ترین قسمت ماشین است و اگر تمیز نشود ممکن است آسیب های جدی ببیند و طول عمر آن کمتر شود. ولی با استفاده از روش های که وجود دارد به عنوان مثال پاک کننده موتور ماشین، خودرو شما را مقاوم می کند و سالیان طولانی برای خدمت رسانی به شما آماده است.

مکمل سوخت و پاک کننده موتور ماشین

افزودنی که کنار بنزین و گازوئیل آن را داخل باک خودرو می ریزیم به آن مکمل سوخت می گویند این مکمل ها انواع مختلفی دارد که هر کدام کار خاصی را انجام می دهند و تفاوت آن ها به دلیل مواد تشکیل دهنده ای و کارایی است که هر کدام از این مکمل های سوخت انجام می دهند. برای انتخاب بهترین مکمل سوخت و پاک کننده موتور ماشین با سایت ما همراه باشید.

انواع مکمل سوخت

وقتی از مکمل های سوخت برای خودرو ها استفاده می کنیم از به وجود آمدن مشکل برای خودرو جلوگیری می کنیم واین مکمل ها مشکلات به وجود آمده را هم حل می کنند. اگر خودرو شما از لحاظ استارت زدن مشکل دارد و دیر روشن می شود مکمل های سوخت می توانند مشکل را حل کنند.

با استفاده از مکمل های سوخت قطعات مربوط به موتور روان تر کار می کنند و در کل خودرو عملکرد بهتری خواهد داشت. بعضی مکمل ها برای افزایش اکتان بنزین هستند برخی دیگر برای تمیز کردن سیستم سوخت رسانی استفاده می شوند بعضی ها هم باعث کاهش مصرف سوخت می شوند در کل هر کدام کارای خاصی دارند که درقسمت پایین به آن ها اشاره می کنیم.

نکته مهم دیگری هم که باید هنگام خرید به آن توجه کنیم اصل و تقلب بودن برند ها است چون اگر محصولی که ما می خریم تقلبی باشد هزینه اضافی را پرداخت کرده ایم و در قبال آن هیچ چیزی را دریافت نکرده ایم و هنگام مصرف آن برای خودرو انتظار داریم که خودروی ما مشکلش حل شود.

ولی بی تاثیر است یا برعکس تاثیر منفی دارد به کل امکان دارد موتور خودرویتان آسیب ببیند و باید هزینه های سنگینی بابت تعمیر آن هم پرداخت کنید پس همیشه مراقب باشید و از برند ها و فروشگاهای معتبر خرید کنید یونامکس این اطمینان را به شما می دهد که با خرید محصولاتش رضایت شما را جلب می کند و به یکی از مشتریان دائمی این شرکت تبدیل می شوید.

1- مکمل بهبود دهنده کیفیت سوخت خودرو

همان طور که از اسم این مکمل پیداست کیفیت بنزین را افزایش می دهد و جزو ارزان ترین مکمل های سوخت به حساب می آیند این مکمل باعث می شود رسوبات مضر از بین برود و در آخر سوخت باکیفیتی را تحویل می دهد. هنگام سرد شدن هوا در فصل زمستان این نوع مکمل از ایجاد یخ زدگی لوله های سیستم سوخت رسانی جلوگیری می کند و در زمستان به راحتی خودرو را روشن می کنید برای مصرف این مکمل برای خودرویتان اول مکمل سوخت را داخل باک بریزد و بعدا باک را از بنزین پر کنید.

 مکمل بنزین یا اکتان بوستر

برای استفاده از اکتان هم باید قبل از ریختن بنزین داخل باک خودرو اکتان بوستر را اضافه کنید بعد نوبت بنزین می شود وظیفه اکتان بوستر افزایش اکتان بنزین برای جبران اکتان پایین بنزین است.

اکتان بوستر را هم برای خودروهای قدیمی می توانید استفاده کنید هم برای خودروهای جدید. بیشترین استفاده از اکتان بوستر برای خودروهای جدید است چون این خودروها قدرتمند هستند و برای این که بتوانند عملکرد خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند باید بنزین با کیفیت و با اکتان بالا استفاده کنید.

بنزین سوپر دارای اکتان بالای است و برای خودروهای خود می توانید از آن استفاده کنید. در کل به عدد اکتان بنزین بستگی دارد چون ممکن است باک خودرویمان را با بنزین سوپر پر کنیم ولی عدد اکتان آن پایین باشد و مناسب برخی خودروهای خارجی نباشد در این مواقع باید از اکتان بوستر یونامکس استفاده کنید برای داشتن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

مکمل شوینده انژکتور

این نوع مکمل ها برای شستن و پاکیزه کردن موتور خودرو استفاده می شود همه رسوب آلودگی های را می شورد و از بین می برد  کاملا قطعات سیستم سوخت رسانی را تمیز می کند و از کثیف شدن زود هنگام آن هم جلوگیری می کند

افرادی که مسافت طولانی را با خودرو طی نمی کنند و ماشین به مقدار قابل توجهی گرم نمی شود که خودش بتواند موتور را تمیز کند به مکمل های شوینده نیاز دارند و با استفاده از این مکمل تمام گرفتگی و تجمع آلودگی ها را به راحتی از بین می برد. دیگر نگران رسوبات وآلودگی های داخل آن نباشید. شوینده انژکتور دوام زیادی دارد و لازم نیست همیشه از این مکمل ها استفاده کنید، خب هرچند وقت از این مکمل ها استفاده کنیم؟ هر بار که روغن خودرویتان را عوض کردین از مکمل شوینده هم استفاده کنید.

مکمل ثابت کننده سوخت

برخی از افراد به میزان کم از خودرویشان استفاده می کنند این عامل باعث می شود که  سوخت به مدت زیادی در باک آن ها باقی بماند سوخت وقتی مدت طولانی در باک خودرو باقی می ماند باعث می شود که کیفیت خود را از دست بدهد و باعث تشکیل رسوبات و مواد آلایند می شود. با استفاده از مکمل پایدار کننده، سوخت خودرو را تمیز کنید و با کیفیتی بالا از آن استفاده کنید.

در نتیجه بر اساس توضیحاتی که داده شد مکمل ها به دو دسته شوینده و غیر شوینده تقسیم می شوند و کارکرد و تاثیر این دو با هم متفاوت است. شوینده ها مواد آلاینده و رسوبات مضر و خطرناک را از بین می برد که بعدا باعث خرابی موتور خودرو نشود ولی مکمل های شویند بر روی عملکرد خودرو و یا اکتان بنزین تاثیر می گذارند و باعث قدرتمندی بیشتر موتور خودرو می شود. در قسمت پایین بیشتر در مورد پاک کننده موتور ماشین بحث می کنیم پس با ما همراه باشید

 

پاک کننده موتور ماشین

پاک کننده موتور ماشین

یونامکس پاک کننده موتور ماشین می تواند کل سیستم سوخت رسانی شما را تمیز کند و از رسیدن آلودگی ها به موتور خودرو جلوگیری می کند همچنین عملکرد خوردیتان را نسبت به قبل بهبود می بخشد. مکمل شوینده برای چه نوع از موتورها قابل استفاده است؟ این نوع پاک کننده موتور ماشین برای انواع موتورها قابل استفاده است: 1- موتورهایی با احتراق کامل 2- موتورهای قدیمی 3- موتورهایی با تزریق سوخت مستقیم 4- موتورهای جدید

نیاز موتور خودرو به پاک کننده موتور ماشین

رانندگان از کجا بفهمند که خودرو آن ها نیاز به مکمل شوینده دارد؟

1- از صدای موتور و خوب کارنکردن آن هنگام شتاب گرفتن خودرو

2- مصرف بنزین خودرو بیش از اندازه باشد فورا باید باک و موتور ماشین را بررسی کنیم

3- کار نکردن نرمال موتور خودرو

همه ی این عوامل بر اثر ته نشین شدن رسوبات وآلودگی ها در انژکتور، موتور خودرو و مسیر سوخت رسانی است که باعث ایجاد مشکلاتی که قبلا به آن اشاره کردیم می شود. می توانید با خرید پاک کننده موتور ماشین از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. و یونامکس همیشه با شما است که بتواند راحتی و رضایت را برای شما به ارمغان بیاورد.

ویژگی های مهم پاک کننده ماشین

بر اثر عوامل مختلف امکان دارد که احتراق به وجود بیاد این پاک کننده ماشین باعث می شود که احتراق بنزین کاهش پیدا کند و باعث پاک سازی کامل فضای سیستم سوخت رسانی می شود. کارکردهای که مربوط به موتور خودرو می شود مانند استارت زدن میزان مصرف بنزین و کنترل بنزین را تقویت می کند تمام رسوبات پسماند ها وآلودگی های موجود بر روی موتور را از بین می برد.

یونامکس پاک کننده ماشین یکی از محصولاتی است که می توانید با اطمینان کامل آن را خریداری کنید. بدون آن که برای خودروی شما مشکلی ایجاد کند. موتور خودروی شما  هر نوعی باشد: انژکتور یا کابراتور یا اینکه مدل قدیمی یا جدید باشد و هر نوع رسوب پسماند و یا زنگ زدگی داشته باشد با یونامکس مشکلات خودرو را با هزینه مناسب از حل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

نحوه استفاده از اکتان بوستر

نحوه استفاده از اکتان بوستر اصل

در این مقاله میخواهیم نحوه استفاده از اکتان بوستر را به مصرف کنندگان محترم آموزش دهیم
karooweb
06 اردیبهشت 1401
خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی: سیستم سوخت رسانی خودرو یکی از اجزء مهم و پر اهمیت
karooweb
06 اردیبهشت 1401
سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو:همه ما میدانی مهم ترین عامل برای حرکت خودرو، سوخت می باشد.اما این
karooweb
06 اردیبهشت 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader