ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

مکمل تمیز کننده موتور افزایش دهنده عمر مفید خودروی شما

karooweb
07 خرداد 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
مکمل تمیز کننده موتور
امتیاز بدهید

قبل از پرداختن به مکمل تمیز کننده موتور هم ما براین نکته واقف هستیم که خودرو در حال حاضر یکی از وسایل نقلیه پر استفاده در تمام خانواده ها می باشد و اگر توجه کنید در هر خانوده ای اکثرا به تعداد افراد خانواده؛ خودرو وجود دارد. این همه حجم از خودرو را در شهر های بزرگ به خوبی می توان دید البته تمام شهر ها هم همین موضوع وجود دارد و تعداد خودروها بسیار زیاد شده است.

انگار خودروها جزئی جدای ناپذیر از خانواده های ما شده و همان مقدار که به اعضای خانواده باید توجه کرد خودروها هم همان قدر به توجه و رسیدگی نیاز دارند و باید نیاز های خودرو را برآورده کنیم تا خودروی سالم ، پر سرعت و بی دردسری داشته باشیم. پس اگر می خواهید خودروی قوی و قدرتمند داشته باشید رسیدگی به خودرو و تمیز نگه داشتن آن را نباید فراموش کنید.

خب منظور دقیق ما از رسیدگی به خودرو چه می باشد؟ منظور ما این است که اولا استفاده از مکمل خودرو را نباید فراموش کنیم دوما ظاهر خودرو باید همیشه مرتب و تمیز باشد.

این کار هم به صورت مداوم باید صورت بگیرد چون تعداد زیادی از افراد شاید زیاد به این موضوع رسیدگی نکنند و اکثرا به ظاهر خودرو برسند و استفاده از مکمل ها به خصوص مکمل تمیز کننده موتور  توجه ی نکنند و استفاده از این مکمل ها را بی فایده بدانند.

پس در این سایت بیشتر در مورد مکمل ها مخصوصا تمیز کننده سیستم سوخت رسانی یونامکس صحبت می کنیم و همه تاثیرات، ویژگی ها و نحوه استفاده از این مکمل ها را برای شما بیان می کنیم.

مکمل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام هم وظیفه ای دارند ولی ما قصد داریم مکمل تمیز کننده موتور را بیشتر معرفی کنیم و نتایج مثبت مکمل پاک کننده را برای شما بیان کنیم. این مکمل ها همان گونه که از اسم آن ها مشخص است وظیفه پاک کردن و تمیز کردن موتور خودرو را دارند. مکمل تمیز کننده برای انواع خودروها با موتور های انژکتور کابراتور و حتی برای تمیز کردن سوپاپ خودرو قابل استفاده می باشد.

مکمل تمیز کننده موتور و انواع مکمل های دیگر

در اصل دو نوع مکمل وجود دارد:

  1. مکمل های شوینده که وظیفه تمیز نگه داشتن موتور را دارند
  2. مکمل های غیر شوینده که وظیفه تقویت موتور و درنتیجه عملکرد موتور را بهبود می بخشند.

پس ما مکمل های غیره شویند را نام می بریم و توضیحات کوتاهی را به طور مختصر برای آن ها بیان می کنیم تا بیشتر با کارکرد مکمل ها آشنا شویم. بعد نوبت به مکمل های شوینده می رسد که کامل و جامع در مورد این مکمل صبحت می کنیم و بهترین نوع مکمل تمیز کننده موتور را برای شما معرفی می کنیم.

آشنای با انواع مکمل های غیر شوینده:

مکمل بنزین

کاربرد مکمل بنزین برای افزایش اکتان بنزین می باشد؛ به دلیل اینکه بنزین مورد استفاده برای خودروها دارای کیفیتی پایین می باشد باید از اکتان بوستر برای جبران این کمبود استفاده کنیم. اگر از اکتان بوستر استفاده نکنیم چه مشکلی پیش میاد؟ در برخی موارد بستگی به خودرو شما دارد اگر از عمر خودرویتان زیاد نمی گذرد پس استفاده نکردن از مکمل بنزین شاید زیاد تاثیر گذار نباشد ولی اگر خودرویتان طول عمر زیادی دارد علاوه بر اکتان بوستر به مکمل تمیز کننده موتور نیاز دارد که بتواند رسوبات و آلودگی ها را از موتور ماشین پاک کند و از بین ببرد.

تاثیرات مکمل بنزین بر خودرو

1- باعث افزایش شتاب خودرو هنگام شتاب گیری خودرو در سربالای و هیچ وقفی در آن صورت نمی گیرد.

2- خاموشی ناگاهانی خودرو را رفع می کند.

3- خودرو هنگامی که درجا کار می کند احتمال دارد لرزش های از سوی پیشرانه داشته باشد که با استفاده از اکتان بوستر از بین می رود.

4- برخی از مکمل های بنزین علاوه بر افزایش اکتان بنزین تمیز کننده موتور  هم می باشند که انژکتور و سوپاپ های ورودی را تمیز می کند.

5- بهبود عملکرد خودرو از ویژگی های اصلی مکمل بنزین می باشد.

6- از به وجود آمدن ضربه ناک برای موتور خودرو جلوگیری می کند.

7- جلوگیری از خرابی قطعات.

8- از بین بردن رسوبات کربن موجود در سوخت.

نقاط مشترک بین اکتان بوستر و مکمل تمیز کننده موتور پیدا کنیم مانند:

1- جلوگیری از خرابی قطعات

2- تمیز کردن موتور

3- بهبود عملکرد موتور خودرو

مکمل پایدار کننده سوخت

اگر شما جزء افرادی هستید که زیاد از خودرویتان استفاده نمی کنید یا مسافت طولانی را با ماشین طی نمی کنید ضروری است که حتما از پایدار کننده سوخت استفاده کنید. به دلیل اینکه هر چقدر بنزین در باک بماند مواد صمغی و رسوبات در باک خودرویتان ته نشین شده و به مرور زمان وارد سیستم سوخت رسانی می شود و در عملکرد خودرو اختلال ایجاد می کند. مکمل پایدار کننده هم مانند مکمل تمیز کننده کار می کند و رسوبات و مواد اضافی را از بین می برد همچنین سوخت پایدار و با کیفیتی را تحویل می دهد و از تشکیل مواد لاکی شکل جلوگیری می کند.

مکمل افزاینده کیفیت سوخت

این مکمل از نظر قیمت ارزان و همیشه در دسترس افراد می باشد. رسوبات مضر کربن را از بین می برد و باعث افزایش کیفیت سوخت می شود. و اگر بخواهیم با مکمل تمیز کننده موتور مقایسه کنیم از لحاظ از بین بردن رسوبات شبیه هستند.

مکمل های روان کننده

افرادی که زیاد از خودرویشان استفاده می کنند و مسافت های طولانی را با آن طی می کنند به یاد داشته باشند که روان کننده خیلی می تواند برای خودروی شما مفید باشد. به خاطر این که خودرو هم مانند همه وسایل دیگر به مرور زمان قطعات آن فرسوده می شوند و کارای اولیه خود را از دست می دهند. این روان کننده قطعات موتور را روان می کند و عملکرد بهتری را می توانید از خودرو انتظار داشته باشید. این مکمل هیچ نقطه مشترکی با مکمل شوینده ندارد.

مکمل های اکسیژن دار

به دلیل به کار بردن ترکیباتی مانند اکسیژن در این مکمل ها مقدار منو اکسید تولید شده از خودروها کاهش پیدا کرده و از ایجاد آلودگی هوای تا حدودی جلوگیری می کند و با مکمل های تمیز کننده هیچ شباهتی ندارند.

و حالا نوبت مکمل شوینده است که به طور مفصل در مورد این مکمل صحبت کنیم همچنین فواید استفاده از تمیز کننده موتور را کامل بیان کنیم و بهترین تمیز کننده موتور را برای شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

مکمل تمیز کننده رادیاتور

سیستم خنک کننده ماشین هم مانند موتور خودرو بعد از مدت ها استفاده رسوب در آن تجمع می کند. اگر در این مواقع از تمیز کننده رادیاتو یونامکس استفاده نکنیم باعث بروز چه مشکلاتی می شود؟ 1- موتور خودرویتان دچار آسیب می شود 2- قطعات دیگری مانند سر سیلندر واشر و… دچار آسیب و سوختگی می شوند. پس برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی باید از مکمل تمیز کننده رادیاتور  استفاده کنید.

مکمل تمیز کننده موتور

همان طور که از اسم این مکمل مشخص است وظیفه آن تمیز کردن و تمیز نگهداشتن سیستم سوخت رسانی (به وسیله مواد پاک کننده ای که در این مکمل به کار رفته است) می باشد. مکمل تمیز کننده یونامکس برای خودرو ها با موتور انژکتور، کاربراتور همچنین سوپاپ ها قابل استفاده می باشد.

اگر از مکمل های شوینده برای ماشین خود استفاده می کنید زمان زیادی می برد که موتور خودروی شما کثیف شود و همچنین بستگی دارد که شما از چه نوع مکملی استفاده می کنید چون مکمل تمیز کننده باید از کثیف شدن موتور خودرو و قطعات آن جلوگیری کند. یونامکس این اطمینان را به شما می دهد که موتور خودرو شما را تمیز نگه می دارد.

رسوبات ایجاد شده در سیستم سوخت رسانی یکی از مشکلات رایجی است که اکثر رانندگان از  آن آگاه نیستند و به مرور زمان و استفاده مداوم از خودرو این رسوبات تجمع می کنند و قطعات خودرو همچنین موتور خودرو تحت تاثیر این رسوبات قرار می گیرد و ماشین شما عملکرد قبلی خود را از دست می دهد؛ در نتیجه مکمل تمیز کننده خودرو می تواند بسیاری از این مشکلات را از بین ببرد و حتی از به وجود آمدن این مشکلات جلوگیری کند. این نکته را فراموش نکنید که از خوردگی قطعات موتور هم جلوگیری می کند.

فواید استفاده از مکمل تمیز کننده موتور

1- مکمل های شوینده یکی از راههای سریع از بین بردن رسوبات و آلودگی ها می باشد.

2- وقتی آلودگی ها و رسوبات  با مکمل تمیز کننده از بین برود به راحتی می توانید تفاوت قبل و بعد از تمیز کردن موتور خودرو را احساس کنید چون هم شتاب خودرو افزایش می یابد هم قدرت خودرو

3- اما برعکس مورد قبلی اگر از مکمل تمیز کننده موتور استفاده نکنیم انژکتور و کارباتور خودور پر از آلودگی گرد خاک چربی و رسوبات شده و بر قدرت, عملکرد خودرو تاثیر می گذارد.همچنین اگر به آن توجه نکنیم باعث می شود قطعات داخلی موتور دچار آسیب شوند و باید هزینه های سنگینی را بابت تعمیر موتور پرداخت کنیم.

4- وقتی رسوبات سیستم سوخت رسانی بر اثر مکمل شوینده از بین برود ضربه های ایجاد شده به موتور خودرو هم کاهش پیدا می کند.

روش استفاده از مکمل تمیز کننده موتور

برای استفاده از مکمل تمیز کننده می توانید قبل از این که باک خودرو را از بنزین پر کنید این مکمل را داخل باک بریزید بعد باک را از بنزین پر کنید. مکمل یونامکس وظیفه خود را به خوبی می شناسد و همه رسوبات، آلودگی ها را از موتور انژکتور و همچنین کابراتور، سوپاپ از بین می برد و بخش احتراق موتور را هم تمیز می کند. با طی کردن مسافت طولانی به راحتی مکمل تمیز کننده موتور آلودگی ها را از بین می برد.

این مکمل انواع مختلفی دارد قدرت پاک سازی آن ها با هم متفاوت است و شما بر اساس خودرو و نیاز خودرویتان مکمل شوینده مناسب را  برای موتور خودرویتان انتخاب می کنید.

کلام آخر

yunamax  ( یو نامکس ) بهترین گزینه برای خودروی شما است که به راحتی تمام نیاز های موتور خودرویتان را بر طرف می کند و دیگر نگران هیچ چیزی نباشید و با خیال راحت از رانندگی لذت ببرید. مکمل های مورد نیاز برای خودرویتان را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از سایت ما خریداری کنید که یکی از این مکمل ها؛ مکمل تمیز کننده موتور یونامکس می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

پاک کننده موتور ماشین

پاک کننده موتور ماشین

  همه چیز در مورد پاک کننده موتور ماشین  پاک کننده موتور ماشین چیست ؟ و چه تاثیراتی برای
karooweb
28 اردیبهشت 1401
سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو

سیستم سوخت رسانی خودرو:همه ما میدانی مهم ترین عامل برای حرکت خودرو، سوخت می باشد.اما این
karooweb
06 اردیبهشت 1401
خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی

خرید تمیز کننده سیستم سوخت رسانی: سیستم سوخت رسانی خودرو یکی از اجزء مهم و پر اهمیت
karooweb
06 اردیبهشت 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader