ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

بهترین مکمل بنزین برای سمند

karooweb
01 تیر 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین مکمل بنزین برای سمند
امتیاز بدهید

بهترین مکمل بنزین برای سمند

 در دنیای مدرن خودرو ها نقش بسزایی در زندگی روزمره انسان ها دارند. خودرو سمند یکی از خودرو های پر طرفدار در کشور ما می باشند که به وفور در داخل خیابان و سطح شهر ها دیده می شوند. گرانی قطعات خودروها در این زمان و همچنین تلف شدن وقت برای تعمیر آن ها باعث می شود که همه ما دقت بیشتری در نگهداری آن ها داشته باشیم.

امروزه مکمل های متفاوتی برای کمک به عملکرد درست و سالم ماندن قطعات خودرو ها تولید شده اند در واقع مکمل های بنزین بهترین گزینه برای سالم ماندن خودروها و کمک به عملکرد درست آنها و همچنین جلوگیری از هزینه های هنگفت برای تعمیر و تعویض می باشند. در این مقاله در نظر داریم بهترین مکمل بنزین برای سمند، که خودرویی پر کاربرد و پرطرفدار در ایران می باشد را معرفی کنیم.

بهترین مکمل بنزین برای سمند

بهترین مکمل بنزین برای سمند:

خودروهای سمند خودروهایی بنزینی هستند، بنابراین مانند بدن انسان که به غذا برای بدست آوردن انرژی و حرکت کردن نیاز دارد، برای حرکت کردن نیاز به بنزین دارند. امروزه مکمل های مختلفی همراه با بنزین به منظور های متفاوتی استفاده می شوند که هر کدام بر نقطه خاسی تاثیر گذار می باشند در واقع مکمل بنزین نوعی افزودنی است که همراه سوخت و بنزین استفاده می شود و عملکرد خودرو را بطرز چشمگیری بهبود می بخشند و بسیاری از مشکلات را رفع خواهد کرد.

در بازار های امروزه با توجه به افزایش استفاده از مکمل های بنزینی برای خودرو ها برند های مختلفی از آن ها عرضه می شود که برخی داخلی و انواعی خارجی می باشند. و این یک واقعیت است که همه ما در خرید هر محصولی به دنبال بهترین نوع آن می باشیم حال چگونه بدانیم بهترین مکمل بنزین برای سمند کدام است؟ و چه نوع برندی را انتخاب کنیم؟

با توجه به تحریم ها و نبود برندهای معتبر خارجی و تقلبی بودن بیشتر آن ها توصیه می شود به خرید برندهای معتبر ایرانی بپردازید که ما به شما برند یونامکس را پیشنهاد می دهیم  . از دیگر عوامل راهنما برای خرید بهترین مکمل بنزین برای سمند توجه به ایرانی بودن خودرو سمند می باشد و این یعنی خرید محصولی که با توجه به خودرو های ایرانی و سازگاری با آن ها ساخته شده اند .

اینها تنها عواملی برای انتخاب بهترین مکمل بنزین برای سمند نمی باشد در ادامه به توضیحات بیشتر برای انتخاب بهترین مکمل بنزین خواهیم پرداخت.

بهترین مکمل بنزین برای سمند

انتخاب بهترین مکمل بنزین برای سمند با شناخت بیشتر آن:

سمند به معنی اسب زرد رنگ می باشد . در واقع سمند اولین خودرویی است که توسط شرکت ایرانخودرو در دهه هشتاد با نماد اسب که نماد شرکت ایرانخودرو می باشد عرضه شد و دلیل نامگذاری آن هم همین مسئله است.

سمنددر سال 1381 اولین نوع آن عرضه شد و بعد از آن مدل های پیشرفته تری از آن عرضه شد. امروزه سمندها در مدل های : سمند EL ، سمند LX، سمند LX EF7، سمند سریر، سمند سورن ، سمند SE، سمند سورن ELX ،ELX توربو عرضه می شوند. موتور سمند مانند دیگر خودرو ها بسیار پیچیده می باشد این خودرو ها بصورت کلی دارای دو نوع پیشرانه هستند که SE و LX در دسته XU7 بنزینی و سمند EF7  و سمند سورن در دسته ی EF7 بنزینی و پایه گاز سوز و توربو هستند.

پچیدگی ، ظرافت و حساسیت موتور های خودرو سمند باعث شده که نتوان به صورت سر خود و بدون توجه به خرید اکتان بوستر و مکمل های دیگر  برای سمند پرداخت. در مدل های جدیدتر خودروهای سمند که دارای موتورهایی با حساسیت و تراکم بیشتر می باشند به مکمل های با کیفیت تر و اکتان بوستر هایی با عدد اکتان بالاتر نیاز دارند .

بهترین مکمل بنزین برای سمند

خصوصیات بهترین مکمل بنزین برای سمند:

عدد اکتان بالا :

عدد اکتان اکتان بوستری که استفاده میکنید بسیار مهم و قابل توجه می باشد. برای انتخاب بهترین مکمل بنزین برای سمند در نظر داشته باشید که اکتان بوستر بتواند اکتان بنزین یا همان کیفیت بنزین را به مقدار قابل توجه افزایش دهد اینگونه به نتیجه فوق العاده در افزایش قدرت و عملکرد خودرو تان خواهید رسیدو مطمئن می شوید حتی اگر بی کیفیت ترین بنزین را استفاده کرده باشید با کمک اکتان بوستر به کیفیت مطلوب خواهد رسید . عدد اکتان اعلام شده توسط کشور ها بسیار دقیق نیست. در کشور ما عدد اکتان برای معمولی 87 و سوپر 95 اعلام شده است.

سازگاری با موتور :

باید توجه داشت که هر اکتان بوستری با خودرو شما سازگار نیست و استفاده از آن ها نه تنها برای خودروتان مناسب نیست بلکه ممکن است به موتور آن آسیب هم برساند پس قبل از خرید با توجه به ویژگی ها موتور خودروتان به خرید بپردازید.

ترکیبات استفاده شده در اکتان بوستر:

اکتان بوستر ها دارای ترکیبات مختلفی می باشند و یک سری مواد هم وجود دارند که بصورت مواد پایه می باشند و در بیشتر آن ها استفاده شده است . یکسری از مواد استفاده شده در این ترکیبات شامل : اتانول ، منگنز، تترا اتیل سرب ،MMT و… می باشد.

در واقع عملکرد و تاثیر و ویژگی یک مکمل بنزین به عوامل بالا بستگی دارد.

چرا خرید اکتان بوستر یونامکس به عنوان بهترین مکمل بنزین برای سمند:

اکتان بوستر یونامکس یکی از بهترین انواع اکتان بوسترهای موجود در بازار و یک مکمل بنزین ایرانی می باشد . این مکمل با فرمول شگفت انگیز و فوق العاده خود می تواند اکتان بنزین را تا 8 اکتان معادل 80 واحد اضافه نماید که این عدد بسیار چشمگیر می باشد . در واقع اکتان بوستر یونامکس با عدد اکتانی که بر کیفیت بنزین می افزاید توانسته از رقیبان خود جلو بزند .

این مکمل با تست ها و آزمایشاتی که بر روی آن انجام شده توانسته ثابت کند که مکمل بسیار مناسبی برای خودرو های سمند می باشد . در واقع اگر بدنبال بهترین مکمل برای سمند خود هستید اکتان بوستر یونامکس گزینه عالی است.

علاوه بر عوامل ذکر شده ، اکتان بوستر یونامکس بدلیل اینکه محصولی جدید می باشد در طی چند سال اخیر عرضه شده است دارای فرمولات جدید و استاندارد امروزی می باشد و برای خودرو های داخلی گزینه ای بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت بهترین مکمل بنزین برای سمند خود می توانید به سایت یونامکس مراجعه کنید.

خرید عمبهترین مکمل بنزین برای سمندده اکتان بوستر

مکمل برای خرید محصول روی عکس کلیک کنید

مزایای استفاده از اکتان بوستر یونامکس بعنوان بهترین مکمل بنزین برای سمند:

  • افزایش عملکرد خودرو سمند
  • افزایش اکتان بنزین تا 8 اکتان معادل 80 واحد
  • کاهش مصرف سوخت در خودرو سمندتان
  • کاهش دهنده گاز های آلاینده تولید شده توسط خودرو سمند
  • جلوگیری از ایجاد ضربات ناک و از بین بردن ضربات ناک
  • افزایش دهنده ی عمر کاتالیزور

سخن آخر:

خودرو های سمند یکی از خودرو های پر طرفدار در کشور ما می باشد و بطور چشمگیری می توان آن ها رادر سطح کشور مشاهده نمود . این خودرو ها دارای موتور های حساسی هستند که در صورت ایجاد مشکل در آن ها هزینه های بسیار زیادی را برای تعمیر یا تعویض به دنبال دارد . یکی از بهترین راه های مراقبت و جلوگیری از ایجاد خرابی در آن ها استفاده از مکمل بنزین می باشد . یکی از بهترین مکمل های بنزین ،اکتان بوستر یونامکس می باشد که با داشتن عدد اکتان بالا و عملکرد فوق العاده خود بهترین مکمل بنزین برای سمند می باشد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

اکتان بوستر اصل

روش تشخیص مکمل اکتان بوستر اصل

جهت خرید اکتان بوستر اصل کلیک کنید به احتمال بسیار هنگامی که صحبت از بهبود عملکرد و
karooweb
06 اردیبهشت 1401
خرید اکتان بوستر

خرید اکتان بوستر

وقتی بحث درمورد  بهبود عملکرد خودرو و محافظت از آن در برابر سایش و خرابی زودرس می‌رسد،
karooweb
06 اردیبهشت 1401
مکمل بنزین

با مکمل بنزین برند یونامکس بهترین خودت باش

شاید این جمله شما را بیشتر یاد متن های روانشناسی بیندازد اما در هر جایی و از جمله دنیای
karooweb
16 تیر 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader