ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

مکمل بنزین اکتان بوستر خودرو چینی برند یونامکس Supper MMT

خودروها به علت وجود قطعات متعدد، بسیار پیچیده و گیج کننده هستند که تنها برخی افراد از این قطعات سر در می آورند. امروزه خودرو های چینی در داخل بازار کشور ما بسیار زیاد میباشند و برخی از آن ها دارای طرفداران بسیار زیادی هستند برای همین مراقبت از خودرو های چینی و جلوگیری از خراب شدن آن ها به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است. اکتان بوستر خودرو چینی یکی از ضروریات خودرو های چینی بمنظور نگه داری و افزایش طول عمر  موتور و سیستم سوخت رسانی میباشد می باشد.

هر یک از قطعات خودرو بسیار برای عملکرد خودرو حائز اهمیت است و در صورت خرابی و نقص هر یک از آن ها، باعث بروز مشکلات جدی در خودرو می شود.

اما مهم ترین عامل حرکت خودرو و به کار افتادن این قطعات چیست؟ آیا می توانید حدس بزنید؟

ممکن است به خاطر موتور خودرو باشد؟ و یا به خاطر الکتریسیته؟

خیر، جواب سوخت است؛ لذا سوخت و یا همان بنزین نقش مهمی در به حرکت آمدن خودرو دارد و بدون آن خودروها ذره ای از جای خود تکان نمی خوردند و قطعات خودرو نیز عمل نمی کنند.

اما حتی سوخت نیز ممکن است دچار مشکلی شود و به درستی سوخت رسانی را انجام ندهد. به همین خاطر از مکمل بنزین برای سوخت رسانی خودرو استفاده می کنند که نه تنها مشکل سوخت رسانی را برطرف می نماید بلکه باعث افزایش طول عمر قطعات می گردد.

 

این مکمل ها برای کلیه خودروهای چینی و سایر خودروها مناسب است و قیمت مقرون به صرفه ای دارند. همچنین مکمل های بنزین دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به طور کامل توضیح داده ایم.

برای آن که با مکمل بنزین ماشین چینی و نحوه عملکرد آن ها بیشتر آشنا شوید، کافی است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا هر آن چه لازم است را در مورد این مکمل ها بدانید.

اکتان بوستر خودرو چینی

مکمل بنزین چیست؟

مکمل بنزین در واقع یک نوع از افزودنی است که کمک چشمگیری به عملکرد موتور خودرو می کند و به طور معمول هنگامی که مشغول سوخت گیری هستید در کنار بنزین و یا گازوئیل به باک خودرو اضافه می گردد.

پیش تر به انواع مکمل بنزین اشاره کردیم و گفتیم که انواع متنوعی دارند.

اما انواع آن کدام است؟

به طور کلی مکمل بنزین در 6 دسته طبقه بندی می شود که عبارت اند از:

1) تثبیت‌ کننده‌ سوخت:

این مکمل وظیفه دارد تا هنگامی که خودرو بلااستفاده است از بخار شدن بنزین در این زمان جلوگیری کند.

2) ضد یخ:

این مکمل از یخ زدگی سیستم سوخت رسانی خودرو جلوگیری می کند.

3) اکتان بوستر:

اکتان بوستر نقش مهمی در افزایش شاخص عدد اکتان دارد و به خودروهایی که با استارت زدن مشکل دارند کمک می کند.

4) انژکتورشور:

این مکمل از تجمع رسوبات کربنی در انژکتور و همین طور نازل ها جلوگیری می کند و حتی از مزیت پاک کنندگی برخوردار است.

5) لوبریکانت سیلندر:

این مکمل دارای قابلیت روان کاری در بخشی از قسمت های خودرو از جمله سوپاپ‌، واشر و رینگ پیستون است و از مزیت شویندگی برخوردار اند.

6) مکمل ضد ژل:

مکمل های ضد ژل از حالت کریستالی شدن سوخت جلوگیری می کند و همچنین هنگامی که استارت اولیه خودرو در هوای سرد صورت می گیرد کمک زیادی به روشن کردن آن می کند.

حال که با انواع مکمل بنزین آشنا شدید بیائید با مزیت های استفاده از مکمل بنزین در خودرو نیز آشنا شویم و مورد بررسی قرار دهیم.

 

از جمله مهم ترین مزیت استفاده از مکمل بنزین برای خودرو چینی عبارت است از:

  • رسوبات درون سوخت را از بین می برد و به عملکرد بهتر موتور خودرو کمک می کند
  • باعث بالا رفتن کیفیت در سوخت می شود
  • از سایر رسوبات از جمله کثیفی های بسیار چسبناک، کربن، زنگار و گرفتگی کاربراتور جلوگیری می کند
  • از خرابی زود هنگام و فرسودگی قطعات فلزی خودرو جلوگیری می کند
  • مشکل لرزش ماشین را رفع می نماید
  • و…

در ادامه قصد داریم علت استفاده از مکمل بنزین خودرو چینی را بازگو کنیم پس تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

دلیل استفاده از مکمل بنزین برای خودرو چینی چیست؟

در پاسخ به این سوال قبل از هر چیز باید بدانید که مکمل بنزین تنها برای جلوگیری از مشکلات و افزایش طول عمر قطعات خودرو نیست.

اما اگر کاربرد آن ها به این موارد ختم نمی شود پس چه استفاده ی دیگری دارند؟

در این راستا باید بگوییم که کلیه مکمل ها بسته به مدلی که دارند، می توانند باعث رفع برخی از مشکلات خودرو شوند.

همچنین آن ها حرکت قطعات موتور خودرو چینی را روان تر می کنند و اصطکاک را به حداقل خود می رساند و قدرت موتور را افزایش نیز می دهند.

نکته جالبی که در مورد این مکمل ها وجود دارد قابلیت حل کردن مواد شیمیایی سخت در خودرو بوده و همین امر موجب تمیز شدن قطعات موتور می شود.

به علاوه استفاده کردن از این مکمل ها کار بسیار ساده ای است و به هیچ وجه دردسری ندارد، به همین خاطر می توانید با صرف هزینه بسیار کم از اثر بخشی این محصول استفاده کنید و کیفیت سوخت خود را بالا ببرید.

مکمل بنزین خودرو چینی در ایران 

مکمل بنزین ام وی ام چینی

گروه خودرو سازی ام وی ام (MVM) یکی از برندهای نام آشنا در عرصه ارائه خودرو در ایران است این خودرو در سالهاس در ایران مشتریان خود را یافته است و هرروز مدل جدیدی از آن به بازار ایران راه پیدا میکند. اما شما بعنوان یکی از مالکان خودرو ام وی ام میدانید که هزینه و یافتن یک تعمیرگاه تخصصی ام وی ام بسیار کار دشواری است پس بهترین راه حل برای جلو گیری از مشکلات موتوری خودروهای چینی استفاده از  اکتان بوستر مناسب است اکتان بوستر خودرو چینی میتواند طول عمر موتور را افزایش دهد

مکمل بنزین خودرو چینی
نام خودروبرندسازنده
مکمل بنزین ام وی ام X22 اسپورت دنده اییونامکسمکمل بنزین ایرانی
اکتان بوستر ام وی ام X22 اسپورت دنده اییونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر ام وی ام X33 S اسپورتیونامکساکتان بوستر ایرانی
مکمل بنزین ام وی ام X55 اکسلنتیونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر ام وی ام X55 اکسلنت اسپورتیونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر ام وی ام 315 هاچ بک پلاسیونامکساکتان بوستر ایرانی

مکمل بنزین برلیانس خودرو چینی

گروه خودروسازی برلیانس نسبت به خودروهای داخلی با قدرت و توان و تنوع وارد بازار خودرو ایران شد و توانست مشتریهای زیادی را کسب کند ولی خب کیفیت پایین بنزین مولفه بسیار تاثیر گذاری در عمر و کارایی خودرو دارد
شاید بسیاری از شما در مورد کیفیت بنزین و تاثیر آن بر موتور خودرو اطلاعی نداشته باشید به شما پیشنهاد میکنم مقاله اکتان بنزین را بخوانید

قلب تبنده خودرو موتور آن است پس بهتر است بیشتر مراقب آن باشیم ! بهترین روش برای مراقبت از موتور خودرو چینی استفاده از بنزین با اکتان بالاست مکمل بنزین خودرو چینی بهترین راه حل برای این هدف است.

اکتان بوستر خودرو چینی
نام خودروبرندسازنده
مکمل بنزین برلیانس H230 دنده اییونامکسمکمل بنزین ایرانی
اکتان بوستر برلیانس H330 1600 اتوماتیکیونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر برلیانس H330 1600 دنده اییونامکساکتان بوستر ایرانی
مکمل بنزین برلیانس C3 کراس 1600یونامکساکتان بوستر ایرانی

مکمل بنزین جک خودرو چینی

جک شاید برند بسیار دیده شده در خیابان های ایران باشد قیمت مناسب و تنوع محصول ، جذابیت این خودرو را در ایران دو چندان کرده ، خب بهتر است برای سالم موندن موتور از اکتان بنزین خودرو چینی استفاده کرد

اکتان بوستر خودرو چینی
نام خودروبرندسازنده
مکمل بنزین جک S5 اتوماتیکیونامکسمکمل بنزین ایرانی
اکتان بوسترجک S3یونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر جک جی 4یونامکساکتان بوستر ایرانی
مکمل بنزین برلیانس C3 کراس 1600یونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر خودرو چینی
نام خودروبرندسازنده
مکمل بنزین چری تیگو 5 جدید اکسلنتیونامکسمکمل بنزین ایرانی
اکتان بوسترچری آریزو 5 توربویونامکساکتان بوستر ایرانی
اکتان بوستر چری تیگو 7 IEیونامکساکتان بوستر ایرانی
مکمل بنزین چری آریزو 6یونامکساکتان بوستر ایرانی

مکمل بنزین چری خودروهای چینی

زیبایی منحصر بفرد و قیمت خودرو های برند چری ، در جایگاه ویژه ای در بین شیک پسندان و ماشین بازهای ایرانی دارد اما چری یک برند چینی است و در ایران تعمیرگاه های منحصر بفردی ندارد مراقبت و پیشگیری بهتر از درمان است بنظر بسیار مقرون بصرفه باشد که بجای هزینه های بالای تعمیرگاه در موتور خودرو از اکتان بوستر خودرو چینی استفاده نمایید

مکمل بنزین برای خودرو چینی چه مقدار اکتان بنزین خودرو چینی را افزایش میدهد؟

قبل از هر چیز بیایید با عدد اکتان آشنا شویم تا متوجه باقی مطلب بشوید.

عدد اکتان بدین معناست که میزان کیفیت و نحوه عملکرد بنزین را نشان می دهد که یعنی هرچه قدر تراکم موتور خودرو بالاتر باشد به بنزین با اکتان بالاتری نیاز پیدا می کند.

البته خودروهای ایرانی به مکمل بنزین کمتر احتیاج پیدا می کنند اما در برخی از خودروهای وارداتی مانند خودروهای چینی وجود مکمل بنزین برای افزایش اکتان ضروری است.

چرا که با استفاده از این مکمل ها سبب می شود تا درجه اکتان سوخت به میزان لازم بالا برود و سیستم سوخت رسانی خودرو را شستشو می دهد.

همچنین مکمل بنزین برای خودرو چینی هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی زنند و حتی آن ها موجب کاهش آلودگی در هوا می شوند.

در رابطه با مقدار افزایش اکتان بنزین خودروهای چینی باید بگوییم عددی که برای برای بنزین معمولی در ایران اعلام شده است ۸۷ است و برای بنزین سوپر ۹۵ می باشد.

اما همانطور که اکثریت می دانند این اعداد در حد یک شایعه باقی مانده است و به طور رسمی هیچ سازمانی عدد دقیق آن را اعلام نکرده است.

خرید مکمل سوخت یونامکس برای خودرو چینی:

اگر قصد خرید مکمل سوخت برای خودروی چینی را دارید و می خواهید مکمل بنزین با کیفیت و اصلی را تهیه نمایید اما نمی دانید کدام برند بهتر و معتبر‌تر می باشد، ما به شما برند یونامکس را پیشنهاد می کنیم.

چرا که این برند یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین برند در بین نمونه های مشابه خودش می باشد که توانسته است رقیبان خود را کنار بزند.

البته شاید در نگاه اول قیمت مکمل بنزین به نظرتان زیاد به نظر برسد، اما باید بدانید که از کیفیت بسیار خوبی نسبت به قیمت شان برخوردار هستند و به کیفیت سوخت خودروی شما کمک زیادی می کند.

همچنین با خرید مکمل بنزین برای خودرو چینی از صدمات احتمالی که ممکن است برای خودروی شما پیش بیاید جلوگیری می کنید و از داشتن یک خودروی سالم در کنار خانواده تان لذت خواهید برد.

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader