ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

با پیشرفتی که در صنعت و تکنولوژی صورت گرفته صنایع مختلف هر روز بدنبال تبلیغات و معرفی کالا های جدید برای سودآوری بیشتر و ارائه خدمات متنوع به مشتریان هستند. 

یکی از تبلیغات گسترده ای که در زمینه افزایش کارایی و قدرت موتور خودرو صورت میگیرد، تبلیغ مکمل بنزنی آلمانی است. 

اما چند درصد از مکمل هایی که در ایران عرضه میشوند واقعا تولید کشور آلمان هستند و به بازار خودروی ایران وارد میشوند ؟ با توجه به قیمت مواد و فراورده های نفتی در اروپا و کشورهای اورپایی و مقایسه قیمت یورو با ریال کشور ما با حداقل قیمت چند ریال میتوان یک مکمل اکتان بنزین آلمانی سفارش داد ؟ قیمت اکتان بنزین آلمانی اصل در ایران چقدر است ؟ 

مکمل بنزین آلمانی

خب برای بیان این مسئله ما ابتدا به سراغ یک سایت عرضه کننده محصولات اورجینال رفتیم ، قیمت اعلام شده برای مکمل بنزین آلمانی وورث تقریبا 10 یور است که با قیمت یور در ایران حدود 600000 تومان قیمت این محصول در کشورهای خارجی محدوده اروپاس بدین صورت با توجه به میزان هزینه گمرک در ایران و سود واردکننده و توزیع کننده خرد ، هزینه جابجایی و هزاران هزینه جانبی دیگر ، خرید این محصول در ایران بشرط اورجینال بودن در حدود یک میلیون تومان است ، که ما با بررسی که از سایت ترب برای مکمل بنزین آلمانی انجام دادیم قیمت های از 40 هزار تومان بعنوان اکتان بوستر اورجینال شروع میشود و به 780 هزار تومان ختم میشود.

  • اما چند درصد این اکتان بوستر ها اورجینال هستند ؟
  • چند درصد از کارایی آن ها اطمینان دارید ؟
  • بعد از مصرف چه تاثیری بر موتور دارند؟

و …. صدها مورد دیگر که نیازمند بررسی بیشتر است.

مکمل بنزین آلمانی یونامکس 

در قسمت بالا تا حدودی با این مورد آشنا شدید که خرید محصول خارجی اورجینال در ایران بسیار سخت و گاها غیر ممکن است و در صورتی که یافتن قیمت بسیار بالایی دارد که استفاده از آن را تا حدودی غیر ممکن میکند. برند یونامکس بعنوان یکی از تولید کاملا ایرانی محصول جدید خودرا با نام و برند یونامکس به بازار عرضه کرده است مکمل بنزین یونامکس با استفاده از تکنولوژی Super MMT محصول فوق العاده خود را تحت لیسانس آلمان در بازار ایران عرضه نموده است. این محصول پس از سال ها تلاش و تست و آزمایش های فراوان بعنوان یکی از بهترین محصولات در بازار ایران است.

 

مکمل بنزین
اکتان بوستر یونامکس

معرفی انواع مکمل بنزین آلمانی:

آلمان یکی از کشور هایی است که همیشه برند و محصولاتش مورد توجه افراد قرار می گیرد. انواع مکمل های بنزین آلمانی در داخل بازار بسیار دیده می شوند. چندین برند این مکمل ها بطور گسترده ای در داخل بازار می باشند و مورد استفاده افراد برای بالا بردن کیفیت بنزین قرار میگیرند ما در این قسمت انواع برند های مکمل بنزین آلمانی را معرفی خواهیم نمود و خصوصیات و مقدار اکتانی که توسط آن ها به اکتان بنزین افزوده می شود را بررسی خواهیم کرد.

مکمل بنزین GAT از انواع مکمل بنزین آلمانی :

GAT یکی از شرکت ها و برندهای معروف آلمانی می باشد که در ساخت مکمل های بنزین توانسته بسیار موفق عمل کند .مکمل اکتان بوستر این شرکت در داخل بازار بسیار دیده می شود و در داخل ایران دارای نمایندگی می باشد . مکمل بنزین GAT می تواند کیفیت بنزین را 8 واحد افزایش دهد و در حجم 300 میلی لیتر عرضه می شوند که این مقدار حجم می تواند 60 بنزین را ساپورت نماید .فرمولاسیون این مکمل بنزین آلمانی بروز و مناسب خودرو های بسیار پیشرفته می باشد.

مکمل بنزین آلمانی

مکمل بنزین ادینول از انواع مکمل بنزین آلمانی :

یکی از مکمل های بنزینی که از آلمان به داخل ایران وارد می شود ادینول می باشد این مکمل از شرکت ADDINOL آلمان که شرکتی مدرن و بسیار بزرگ می باشد عرضه می شود. مکمل بنزین ادینول آلمانی در داخل قالب هایی به حجم 300 میلی متر عرضه می شود که برای 60 تا 80 لیتر بنزین کافی است و می تواند مقدار 5 واحد به مقدار اکتان بنزین بیفزاید .

مکمل بنزین آلمانی

مکمل بنزین وورث از انواع مکمل بنزین آلمانی:

مکمل بنزین وورث از شرکت وورث آلمان در حجم 300 میلی لیتر عرضه می شود . این شرکت بیش از 50 سال سابقه کاری دارد . قوطی اکتان بوستر 300 میلی لیتری وورث می تواند 50 تا 60 لیتر بنزین را ساپورت کند و می تواند 3 تا 8 واحد کیفیت بنزین را بالا ببرد. برای تشخیص اکتان بوستر یا مکمل بنزین آلمانی وورث اصل می توانید یک لیزر که دارای اشعه ی ماوراء هستند را در زیر قوطی یا رویه بدنه بیندازید؛ با اینکار تعدادی عدد پنهان ، آشکار خواهد شد.

مکمل بنزین آلمانی

مقایسه مکمل بنزین یونامکس با مکمل بنزین آلمانی:

اکتان بوستر یونامکس از محصولات باکیفیت برند یونامکس می باشد که ساخت کشور ایران بوده و با بهترین و با کیفیت ترین مواد و ترکیبات زیر نظر مهندسین ساخته شده است . این محصول با توجه به فرمولاسیون جدیدش و در نظر گرفتن تمام نکات و استاندارد های جهانی برای ساخت آن، با خودروهای مدرن سازگاری فوق العاده ای داشته و توانسته با برند های خارجی در رقابت باشد . این محصول توانسته بدلیل کیفیت بالا به بسیاری از کشور های خارجی صادر شود. یک قوطی اکتان بوستر یونامکس برای 50 لیتر بنزین کافی است و می تواند کیفیت بنزین را 8 اکتان افزایش دهد.

چرا خرید مکمل بنزین یونامکس برای خودرو های داخل کشور بهتر از خرید مکمل بنزین آلمانی و دیگر برند های خارجی می باشد؟

درست است که کیفیت ، فرمولاسیون و مقدار اکتان افزوده در مکمل ها بسیار مهم است و این کیفیت و اکتان در برخی از برندهای مکمل بنزین آلمانی در حد یونامکس و در برخی  کمتر از آن می باشند. اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که بر عملکرد مکمل ها تاثیر میگذارند.

  • مکمل ها که در هر کشوری ساخته می شوند مطمئنا با خودرو ها داخل آن کشور امتحان و آزمایش می شوند پس با آن خودرو ها سازگاری بیشتری دارند و این یکی از دلایل برتری خرید اکتان بوستر یونامکس نسبت مکمل بنزین آلمانی ست.
  • شرایط جوی یکی از مسائل مهمی است که بر عوامل زیادی تاثیر گذار می باشد. این مسئله بر روی عملکرد و نتیجه حداکثری مکمل های اکتان بوستر می کاهد .
  • یکی دیگر از عواملی که برتری خرید مکمل بنزین یونامکس بر مکمل بنزین آلمانی  می باشد سازگاری با بنزین داخل ایران می باشد . در هر کشوری نوع بنزین متفاوت بوده و اکتان مختلفی را دارا می باشند . پس صد در صد مکمل های داخلی هر کشور با بنزین آن کشور سازگار تر می باشند.
  • همه ما می دانیم محصولات وارداتی بدلیل شرایط مختلف و نحوه واردات آن ها دارای قیمت های بیشتر ی می باشند . پس چه لزومی دارد برای محصولی که همان کارایی مکمل های داخلی را دارد و حتی با تاثیر عوامل بالا از عملکرد آن ها کاسته می شود هزینه ی بیشتری را صرف کنیم؟!

 

مکمل بنزین چیست؟

با توجه به کیفیت پایین بنزین ، شرکت های مختلفی دست به ساخت افزودنی هایی با هدف بالا بردن کیفیت بنزین زده اند بطوریکه رقابت در ساخت مکمل بنزین روز به روز افزایش یافت و می توان گفت این افزایش رقابت بسیار به نفع افراد و خودرو ها می باشد ؛ زیرا فکر بردن و جلو زدن از دیگر مکمل ها باعث ساخت مکمل های باکیفیت خواهد شد .

مکمل بنزین ، یک نوع ماده است که بیشتر به شکل مایع بوده و در سوخت و بنزین با هدف بالا بردن کیفیت بنزین افزده می شود . مقدار تاثیر این مکمل ها بستگی به مقدار عدد اکتان مکمل بنزین دارد و در واقع همین موضوع است که می تواند باعث برتری هر کدام از مکمل های سوخت شود.

عدد اکتان در بنزین و مکمل بنزین نشان دهنده چیست؟

برای نشان دادن کیفیت و توانایی بنزین از عدد اکتان استفاده می شود . این عدد اکتان در بنزین هرچه بیشتر باشد یعنی توانایی و کیفیت بالاتری دارد . عدد اکتان در مکمل های بنزین نیز نشان دهنده ی مقدار کیفیت یا اکتانی است که بر کیفیت بنزین می افزاید. مقدار این اکتان در اکتان بوستر های متفاوت ، مختلف می باشد .

مزایای استفاده از مکمل بنزین چیست؟

  • وقتی کیفیت بنزین افزایش یابد بطور حتمی عوامل مثبت زیادی را بدنبال دارد و یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف مکمل های اکتان بوستر بنزین  افزایش کیفیت بنزین می باشد .
  • وقتی بر کیفیت بنزین افزوده می شود گازهای آلاینده که از خودرو بیرون می آید نیز کاهش پیدا می کند و این باعث سالم ماندن محیط اطراف نیز می شود.
  • استفاده از اکتان بوستر باعث می شود که بنزین مقاومت بالایی داشته باشد و این عامل از احتراق زود هنگام جلوگیری کرده و در نتیجه ضربات ناک را هم از بین می برد .
  • بنزین های بی کیفیت و ناخالص با سرعت سوخته می شوند ولی بنزینی که دارای کیفیت مطلوب باشد دیرتر سوخته می شوند . پس مکمل اکتان بوستر باعث کاهش مصرف سوخت هم می شوند.

 

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader