ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

اشتراک
اصالت کالا

بهترین مکمل بنزین برای بنز – اکتان بوستر برای بنز

octane booster benz

250000تومان

6

تضمین برگشت پول

<\'div class=\'tamas\'>

با خرید پکیچ 18 عددی یک اکتان بوستر هدیه دریافت کنید!

توضیحات

مکمل بنزین یا همان اکتان بوستر یکی از مهم ترین مکمل های سوخت می باشد که برای همه خودروها توصیه می شود که از آن استفاده کنند. مکمل بنزین می تواند برای خودروی شما خیلی مفید و کاربردی باشد مهم نیست که شما چه نوع خودروی دارید شاید برای شما پیش بیاد و به این موضوع فکر کنید که من خودرو خارجی دارم و این خودرو قوی و قدرتمند است و دیگر به اکتان بوستر نیازی ندارد. یا این که در جایگاه پمپ بنزین از بنزین سوپر برای خودرو استفاده می کنم و دیگر خودروی من احتیاجی به مکمل بنزین و پرداخت هزینه بیشتر یا اضافه ندارد.

ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که خودروهای خارجی تفاوت های با خودروهای داخلی دارد و باید بهترین مکمل بنزین برای بنز و سایر خودرو ها را به خوبی بتوانیم انتخاب و خریداری کنیم.

همچنین بعضی از افراد فکر می کنند که اکتان بوستر یک مکمل سوخت جادوی است و به محض استفاده کردن از این مکمل برای خودروی خود، انتظار دارند که هر نوع مشکلی که برای خودرویشان به وجود آمده است را بر طرف کند و دیگر شاهد هیچ گونه مشکلی برای آن نباشند و عملکرد خودرو به شکلی رویایی بهتر و افزایش یابد. پس برای آشنای بیشتر با مکمل بنزین و  ما را همراهی کنید تا مفید و مختصر تمام توضیحات را برایتان بیان کنیم.

بهترین مکمل بنزین برای بنز

توضیحاتی برای بنزین و بهترین مکمل بنزین برای بنز

بنزین یکی از مهم ترین محصولات در صنعت خودرو می باشد و همه ما این ماده را به عنوان اصلی ترین ماده مورد نیاز برای به حرکت درآوردن خودروها می شناسیم و اگر این ماده مهم  وجود نداشته باشد خودرو هم با آن همه امکانات و تجهیزات هیچ معنای نمی تواند داشته باشند. اگر بنزین بی کیفتی داشته باشیم برای جبران کیفیت آن به بنزین با کیفیت نیاز داریم که مکمل بنزین این نقص را جبران می کند انتخاب بهترین مکمل بنزین برای بنز و خودروهای خارجی خیلی مهم و تاثیر گذار است (به دلایلی که در قسمت های پایین به آن اشاره می کنیم اگر بنزین با کیفیت استفاده نکنیم امکان دارد ماشین ما دچار مشکل شود).

در نتیجه بنزین برای خودرو می تواند هم مفید باشد هم مضر!!!

بنزین زمانی می تواند مفید باشد و خودرو را سالم نگهدارد که داری بهترین کیفیت باشد و بهترین کیفیت هم مساوی است با عمر مفید و عملکرد بهتر موتور خودرو.

و برعکس این قضیه هم این گونه می باشد که بنزین بی کیفیت و فاقد استاندارد اگر به صورت مداوم استفاده شود باعث ضربه زدن به موتور خودرو می شود و عمر مفید آن هم کاهش پیدا می کند. مکمل های بنزین می توانند بسیاری از مشکلات بنزین مانند کیفیت بنزین را حل کند و دیگر لازم نیست نگران عمر مفید خودرویتان باشید. yunamax یار همیشگی خودروی شما است و بسیاری از مشکلات خودرویتان را با این اکتان بوستر از بین ببرید. همچنین بهترین مکمل بنزین برای بنز و سایر خودرو ها داخلی می باشد.

آیا بنزین سوپر برای خودروهای خارجی مناسب است یا بنزین معمولی؟ آیا فرق زیادی بین بنزین سوپر با بنزین معمولی وجود دارد؟ بهترین مکمل بنزین برای بنز چقدر می تواند بر عملکرد آن تاثیر گذار باشد؟ بهترین مکمل های بنزین کدامند؟ و سوالات متداول دیگری که ممکن است برای شما پیش بیاید برای پاسخگوی به آن ها  ما در خدمت شما هستیم.

بهترین مکمل بنزین برای بنز

خودروهای خارجی و بهترین مکمل بنزین برای بنز

بنز شرکتی آلمانی است که توسط کارل بنز و گوتلیب دایملر در سال 1926 تاسیس شد این شرکت قدمتی 95 ساله دارد و اولین شرکت خودرو سازی دنیا می باشد و در صنعت خودروسازی تغییر و تحولات زیادی ایجاد کرده است همچنین در تولید انواع خودروها سابقه ی درخشانی داشته است. و در حال حاضر هم در تمام دنیا خودروهای این شرکت پخش شده و در خیابان ها می توان این خودروها را دید. پس با توجه به تعداد زیادی از این خودروهای که در خیابان و تعمیرگاها می بینیم باید نیاز ها و مشکلات آنها را برطرف کنیم ونیاز اصلی خودروها که مکمل بنزین است را برآورده کنیم

آیا ما می توانیم مکمل بنزین مناسبی برای خودروهای خارجی مانند بنز پیدا کنیم؟ بله بر اساس یکسری عوامل و شرایط شما می توانید اکتان بوستر مورد نظرتان را پیدا کنید و همچنین بهترین مکمل بنزین برای بنز را هم خریداری کنید این عوامل عبارتند از:

1- بر اساس اکتان مکمل بنزین

اولین و مهمترین نکته که باید هنگام خرید و استفاده از اکتان بوستر به آن توجه کنیم عدد اکتان آن است و دومین نکته هم این است که باک خودرو خود را با چه نوع بنزین و عدد اکتانی می خواهید پر کنید سومین نکته هم این است که خودرو شما چه نوع خودروی است و عدد اکتان قابل استفاده برای آن چقدر است براساس این چند نکته بهترین مکمل بنزین برای بنز و سایر خودروها را انتخاب کنید و حتما به نوشته های روی بطری مکمل بنزین توجه کنید و دستورات نوشته شده بر روی آن را قبل از استفاده رعایت کنید.

بنزین معمولی دارای عدد اکتان کمی می باشد و برای جبران این عدد پایین باید از مکمل بنزین استفاده کنیم ولی بنزین سوپر عدد اکتان بالای دارند و این عدد در برخی پمپ بنزین ها متفاوت می باشد ولی باید بنزین سوپر عدد 95 به بالا باشد.اگر بنزین سوپر دارای عدد اکتان بالا باشد برای خودروها خارجی قابل استفاده است درغیر این صورت مکمل بنزین یونامکس می تواند بهترین مکمل بنزین برای بنز شما باشد.

بهترین مکمل بنزین برای بنز

2- شرکت سازنده اکتان بوستر

ما امروزه شاهد تعداد زیادی از شرکت های سازنده اکتان بوستر هستیم و همچنین تعداد زیادی مکمل بنزین را در بازار مشاهده می کنیم و حالا این سوال برای خریدار پیش میاد بهترین مکمل بنزین برای بنز من کدام یک می باشد؟ و ما بدون هیچ دانش و آگاهی نمی توانیم به راحتی بطری های مکمل بنزین را خریداری کنیم و آن را در باک خودرویمان بریزیم چون اگر اکتان بوستر نامرغوب را برای خودرویمان استفاده کنیم علاوه بر اینکه عملکرد خودرویمان بهتر نمی شود که هیچ باعث می شویم  موتور خودرویمان آسیب ببیند و مجبور می شویم هزینه های سنگینی را برای تعمیر آن پرداخت کنیم

بهترین مکمل بنزین برای بنز را می توانید با یونامکس تامین کنید و شرکت یونامکس این اطمینان را به شما می دهد که دیگر نگران هیچ چیزی نباشد. این اکتان بوستر بهترین مکمل بنزین برای بنز و خودروهای دیگر شما می باشد.

 

3-   استاندارد مکمل بنزین

هر مکمل بنزینی که خریداری می کنید دارای تاییده و استاندارد از شرکت و کارخانه های پتروشیمی می باشد که بر اساس این تاییده می توانید به اصل بودن مکمل سوخت پی برده و بهترین مکمل بنزین برای بنز را استفاده کنید. و سعی کنید از سایت های معتبر و فروشگاهای که از اصل بودن اکتان بوستر  آن ها مطمئن هستید بهترین مکمل بنزین برای بنز را خریداری کنید.

 

 عدد اکتان بهترین مکمل بنزین برای بنز

به هر نوع افزودنی قابل استفاده  برای مایعات خودرو مانند بنزین و روغن را مکمل بنزین می گویند مکمل بنزین انواع مختلفی دارد و هر کدام هم مسئولیتی بر عهده دارند و کار خاصی را انجام می دهند. بهترین مکمل بنزین برای بنز هم اکتان بوستر است. این مکمل وظیفه دارد که عدد اکتان موجود در بنزین را افزایش دهد و اجازه ندهد موتور خودرو به مرور زمان آسیب ببیند. در کل عدد اکتان نشان دهنده کیفیت بنزین می باشد. و خودروهای خارجی به دلیل اینکه موتور آن ها دارای تراکم بالای است باید بنزین با اکتان بالا را برای آن ها استفاده کنیم .

خودروهای بنز به اکتان با درجه 91 یا بالاتر از این عدد نیاز دارند به این دلیل که این نوع خودروها دارای موتورهای فشرده سازی بالای هستند و قبل از احتراق دمای بیشتری تولید می کنند این به آن معنا است که نباید از بنزین با اکتان پایین برای این نوع خودروها استفاده کنیم. اگر بهترین مکمل بنزین برای بنز را استفاده نکنیم و از بنزین با اکتان پایین استفاده کنیم باعث می شود بازده سوخت کاهش پیدا کند و عمر موتور خودرو کمتر شود.

مراقب باشید استفاده مداوم از مکمل بنزین با اکتان پایین تاثیرات منفی را برای خودرو شما به ارمغان می آورد و در طولانی مدت خودروی شما دچار آسیب های جدی در قسمت موتور آن می شود. در برخی موارد خسارات جبران ناپذیری را برای خودرویتان به وجود می آورد. با انتخاب بهترین مکمل بنزین برای بنز خود خیال خودتان را بابت به وجود آمدن چنین مشکلاتی راحت کنید.

بهترین مکمل بنزین برای بنز

خودروهای خارجی مانند بنز که از هزاران نوع قطعه ساخته شده است و خودروی با کیفیتی به حساب می آید. شرکت سازنده آن از همه لحاظ راحتی و ایمنی را برای خریداران این خودرو در نظر گرفته است این خودروی قدرتمند پر سرعت و دارای عملکردی عالی می باشد. شرکت سازنده آن توصیه می کند که با افزودن مکمل بنزین و استفاده از بنزین با اکتان بالا عملکرد خودرو را حفظ و برای سالم نگهداشتن خودرو تلاش کنید. یونامکس بهترین مکمل بنزین برای بنز شما می باشد و اجازه نمی دهد مواد آلاینده در باک شما تجمع کنند و وارد موتور خوردی شما شوند و خودرویتان دچار آسیب نمی شود. یونامکس با مناسب ترین قیمت مکمل بنزین در خدمت شما می باشدبهترین مکمل بنزین برای بنز

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

قوانین دیدگاه

  • از ارسال دیدگاه های توهین آمیز پرهیز کنید
  • لطفا نظر واقعی خود را بنویسید
  • دیدگاه شما میتواند به خرید دیگران کمک کند
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بهترین مکمل بنزین برای بنز – اکتان بوستر برای بنز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
250000تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader