ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

اشتراک
اصالت کالا

مکمل بنزین اکتان بوستر اصل یونامکس – YunaMax Octane Booster

octane booster

خواص مکمل بنزین

  • افزایش 8 عددی اکتان (۸ اکتان)
  • افزایش قدرت و شتاب در موتور خودرو
  • کاهش مصرف سوخت
  • افزایش میزان عملکرد کاتالیزور
  • کاهش دهنده ناک
  • رسوب زدایی و پاکسازی سیستم سوخت رسانی
  • کاهش گازهای آلاینده با عملکرد مناسب موتور خودرو
حداکثر تا 4روز تحویل داده میشود
برند : یونامکس

250000تومان

6

تضمین برگشت پول

<\'div class=\'tamas\'>

با خرید پکیچ 18 عددی یک اکتان بوستر هدیه دریافت کنید!

توضیحات

اکتان بوستر اصل

همه خودروها نیاز به اکتان بوستر اصل دارند نمی توانیم خودرو ها را دسته بندی یا طبقه بندی کنیم و بگویم که این تعداد از خودروها به مکمل بنزین نیاز ندارند و دسته دیگر حتما از اکتان بوستر استفاده کنند. خودروهای قدیمی به دلیل این که موتور آن ها کاربراتور می باشد باید از مکمل سوخت استفاده کنند به دلیل شرایط و معایبی که در( قسمت پایین بیشتر به آن می پردازیم) این نوع خودروها وجود دارند استفاده از این مکمل ها توصیه می شود.

خودروها هرچقدر جدید تر باشند باز نیاز آن ها به مکمل بنزین بیشتر احساس می شود و باید حتما برای انواع خودروها از مکمل سوخت استفاده کنیم. قیمت اکتان بوستر ها متفاوت است برای خرید این مکمل ها باید توجه زیادی کنید.

ویژگی مهم اکتان بوستر اصل

همه ما بارها اسم اکتان بوستر را شنیده ایم و  شاید تا حدودی با این مکمل آشنای داشته باشیم و افرادی هم که مکمل بنزین خریداری می کنند برخی موارد هم شاهد این موضوع بودند که قیمت اکتان بوستر ها تفاوت زیادی با هم دارد.

اکتان بوستر اصل چیست؟

مکمل بنزین را بر اساس تغییر و تحولاتی که در نفت ایجاد می کنند به دست می آورند. اکتان بوستر اصل را بر اساس عدد آن می شناسیم و این عدد نشان دهنده مقاومت بنزین در مقابل گرما وفشار است.

چرا باید عدد اکتان بوستر بیشتر باشد؟ هر چقدر این عدد بیشتر باشد سوخت ما در مقابل احتراق، گرما و فشار مقاومت بیشتری دارد  در نتیجه خودروی ما را از بسیاری از صدمات محافظت می شود. بنزین زمانی دچار سوخت ناقص می شود که دارای اکتان کمتری باشد. قیمت اکتان بوستر اصل شاید در نگاه اول زیاد به نظر برسد ولی با خرید مکمل بنزین؛ خودروی خودتان را از صدمات احتمالی محفوظ نگه می دارید و از سالم بودن خودرو لذت می برید.

اگر از بنزین با اکتان پایین برای خودرو ها استفاده کنیم چه اتفاقی می افتد؟ اگر برای خودروها ی امروزی از بنزین با اکتان پایین استفاده کنیم خودروی ما دوچار ناک می شود( ناک صدای تق تق یا خر خر ماندی که از طرف موتور خودرو به گوش می رسد) در بعضی از خودروها هنگام سربالای یا هنگام گاز دادن و برخی مواقع هم در حالت دنده خلاص می توانید این صدا را بشنوید.

که بیشتر این عوامل بر اثر استفاده نکردن از اکتان بوستر می باشد و عومل دیگری هم مانند رسوب انباشته کربن در موتور یا شمع های نامناسب می تواند تاثیر گذار باشد. با خرید اکتان بوستر یونامکس می توانید بسیار از مشکلات خودرویتان را حل کنید و قیمت اکتان بوستر یونامکس مناسب و با کیفیت می باشد.

ناک چه مشکلاتی را برای خودرو به وجود می آورد؟

۱- باعث آسیب رساندن به دیواره پیستون و سیلندر می شود.

۲- اگر زیاد به این موضوع توجه نکنید باعث شکستگی و ذوب رینگ و پیستون می شود.

۳- بدنه سیلندر بر اثر ضربه های مداوم در آن خط و خش ایجاد می شود.

۵- واشر های خودروی شما خراب شده و باعث نشت دود و گاز از آن ها می شود.

۶- سر سیلندر در این مواقع خیلی آسیب می بیند مانند:

  • ذوب شدن
  • سوراخ شدن
  • تخریب و فرسایش سر سیلندر.

۷- از بین رفتن شمع و سرامیک.

۸- آسیب دیدن سوپاپ خروجی دود و در برخی موارد هم سوپاپ ذوب می شود.

این هشت موردی که به آن اشاره کردیم  بر اثر استفاده نکردن از اکتان بوستر به وجود می آید اگر به ناک خودرو توجه نکنیم و در برخی موارد فقط اکتان بوستر اصل را در همان لحظه در نظر بگیرید باعث ایجاد هزینه های بیشتر در طولانی مدت می شود.

اکتان بوستر یونامکس می تواند از بروز چنین مشکلاتی برای خودروی شما جلوگیری کند و حتی با وجود چنین مشکلاتی می تواند موارد زیادی از آن ها را حل و از بین ببرد. پس مکمل بنزین یونامکس همیشه در خدمت شما است که بتواند خودرویتان را سالم نگهدارد.

 

اکتان بوستر اصل

اکتان بوستر اصل و استفاده مداوم از آن

آیا لازم است از مکمل بنزین استفاده کنیم؟ بله با وجود مشکلاتی که در قسمت بالا به آن ها اشاره کردیم و همچنین بر اساس این که کیفیت بنزین در کشور ما پایین است حتی بنزین سوپر هم عدد اکتان بالای ندارد با این شرایط استفاده از اکتان بوستر ضروری می باشد. استفاده از مکمل بنزین برای ماشین های حساس و توربو لازم وضروری است مخصوصا زمانی که باک خودرو را با بنزین معمولی پر می کنید.

خودروهای جدید و خارجی مانند: بنز، بی ام وی، پورشه، پژو، رنو تلیسمان و موارد شبیه به این خودروها چون موتور آن ها توربوشارژر باید از بنزین با اکتان بالای ۹۳ استفاده کنند در حالی که بنزین معمولی دارای اکتان ۸۷ می باشد که به هیچ گونه پاسخگوی نیاز خودرو برای بنزین با اکتان بالا نیست و حتی یکسری از خودوها مانند دنا یا ماشین های مسابقه باید از مکمل سوخت با اکتان ۹۵ استفاده کنند.

بهترین مکمل بنزین برای بنز را میتوانید از یونامکس تهیه نمایید چرا که هم دارای کیفیت و اصالت خدمات میباشد.

بر اساس قیمت اکتان بوستر برخی از افراد شاید بگویند که هزینه زیادی را باید صرف این مکمل بکنند ولی باید به یاد داشته باشید که استفاده از این مکمل همیشگی نیست و هرچند ماه یکبار می توانید از اکتان بوستر اصل استفاده کنید و دیگر لازم نیست مداوم با هر بار پر کردن باک از بنزین از این مکمل استفاده کنید. و به یاد داشته باشید که هزینه و قیمت اکتان بوستر قبل از خراب شدن موتور خودرو به صرفه تر و ارزان تر می باشد چون اگر موتور خودرو شما خراب شود باید هزینه های سنگینی را صرف تعمیر خودرو بکنید.

قیمت اکتان بوستر و نحوه استفاده از مکمل بنزین

نحوه استفاده از اکتان بوستر اصل به گونه ای می باشد که باید بگذارید باک خودرویتان از بنزین خالی شود و بعدا با خرید اکتان بوستر یونامکس می توانید آن را داخل باک خودرو بریزید و بعدا باک را از بنزین پر کنید. باید استفاده از مکمل بنزین فواصل زمانی مناسبی داشته باشد مثلا هر چند ماه یکبار یا همراه با عوض کردن روغن موتور از مکمل سوخت استفاده کنید.

همچنین باید به این نکته توجه کنید که خودرو شما عدد اکتان مورد استفاده برای آن چقدر می باشد که مکمل بنزین مناسب با آن را خریداری کنید برای آشنای بیشتر با موتور خودرویتان حتما دفترچه مربوط به آن را مطالعه کنید تا دقیق تر با آن آشنا شوید.

قیمت اکتان بوستر در شرکت ها و فروشگاه ها با هم تفاوت زیادی دارد و باید به این نکته توجه کنید که قیمت کم همیشه نشان دهنده کیفیت بالای مکمل سوخت نیست. چون در خیلی از موارد قیمت اکتان بوستر خیلی کمتر از حد معمول آن است پس این نشان دهنده بی کیفیت بودن بنزین می باشد که خیلی افراد شاید گزینه قیمت کم اکتان بوستر را انتخاب کنند. مکمل بنزین مرغوب در سراسر جهان قیمتی ما بین  ۱۵ تا ۳۵ دلار دارد. در حالی که در ایران مکمل های ۱۵ تا ۲۰ تومانی هم می توان دید که این نشان دهنده نامرغوب بودن محصول می باشد.

پس به این افراد توصیه می کنیم منتظر این نباشند بعدا برای موتور خودرویشان مشکلی پیش نیاد یا مشکلات به وجود آمده برای خودرو را از بین ببرند. اکتان بوستر  یونامکس  یکی از این گزینه ها خوبی می باشد که می توانید با قیمت مناسب آن را  از سایت ما خریداری کنید و منتظر اتفاقات معجز آسا برای خودرویتان باشید.

خرید اکتان بوستر اصل

برای این که اصل بودن مکمل سوخت را به خوبی تشخیص بدهید تنها راه آن بوی اکتان بوستر می باشد که کیفیت این مکمل را برای ما مشخص می کند. وقتی بطری اکتان بوستر با قیمت کم یا هر قیمتی خریداری می کنید به محض باز کردن در بطری بوی آن را استشمام کنید اگر بوی شبیه به تینر بدهد نشان دهنده این می باشد که این مکمل بنزین بر پایه ی تینر است و محصول خوبی برای استفاده کردن نمی باشد. اکتان بوستر اصل با قیمت مناسب باید بوی شبیه به حشره کش را داشته باشد.

خرید اکتان بوستر اصل  با قیمت مناسب می تواند مزایای زیادی را برای موتور خودرو شما به ارمغان بیاورد مانند:

۱- شاهد افزایش عمر موتور خودرویتان باشید

۲- کیفیت بنزین افزایش پیدا می کند و درنتیجه عملکرد بهتری را از آن انتظار دارید

۳- ناک دیگر برای خودرویتان اتفاق نمی افتد تا بعدا خط وخشی بر روی سلیندر شما ایجاد شود

۴- از ضربه های ایجاد شده بر روی موتور جلوگیری می کند

۵- شتاب ماشین در قسمت های سر بالای بیشتر می شود

۶- رسوبات و آلودگی ها موجود در مسیر سوخت رسانی را از بین می برد

۷- کاهش آلودگی ایجاد شده توسط خودروها

۸- در مصرف سوخت هم تاثیر گذار می باشد و مصرف آن کم تر می شود

پس یونامکس در خدمت شما می باشد که بتواند رضایت شما را هم در قیمت اکتان بوستر و هم در کیفیت اکتان بوستر جلب کند و خودرو شما طول عمر مفیدی داشته باشد و از آن رضایت کافی را داشته باشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

قوانین دیدگاه

  • از ارسال دیدگاه های توهین آمیز پرهیز کنید
  • لطفا نظر واقعی خود را بنویسید
  • دیدگاه شما میتواند به خرید دیگران کمک کند
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مکمل بنزین اکتان بوستر اصل یونامکس – YunaMax Octane Booster”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
250000تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader