ورود و عضویت
0

سبد خرید شما خالی است

با مکمل بنزین برند یونامکس بهترین خودت باش

karooweb
16 تیر 1401
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
مکمل بنزین
5/5 - (2 امتیاز)

شاید این جمله شما را بیشتر یاد متن های روانشناسی بیندازد اما در هر جایی و از جمله دنیای خودروها کاربرد دارد. شما با استفاده از مکمل بنزین می توانید به بهترین کارایی و اوج عملکرد خودروی خود برسید و بهترین خودتان باشید،مخصوصا اگر بهترین مکمل بنزین یعنی یونامکس باشد.

هر وسیله‌ای از جمله خودرو به توجهات و رسیدگی هایی نیاز دارد تا به بهترین کارایی خود برسد و بتواند همه قابلیت ها و توان و پتانسیل خود را بالفعل و نمایان کند و دیرتر خراب شود و قطعات آن کمتر دچار استهلاک شوند اکتان بوستر اصل با بهترین کیفیت و عملکرد و راندمان بالا شما را در این امر کمک می‌کند و می‌توانید با خیال راحت خودروی خود را به آن بسپارید.

مکمل بنزین

چرا استفاده از مکمل بنزین توصیه می شود؟

شاید این خودرو تا سال‌های متمادی همدم و همراه شما باشد و نتوانید یا نخواهید با مدل‌های بالاتر آن را عوض کنید،به جای اینکه با دیدن ماشین های مدل بالا تر و لوکس تر در خیابان  آه حسرت بکشید کافیست بهترین خودتان باشید و خودروتان را به بالاترین کیفیتی که می‌توانید برسانید مکمل بنزین اکتان بوستر بهترین همراه شما در این امر خواهد شد. حتی اگر به هر دلیلی قصد فروش خودرو تان را دارید باز هم نباید از رسیدگی و توجه به آن و استفاده از مکمل  غافل نشوید چرا که هر چه خودرو سالم تر و کارایی آن بهتر باشد هم به نفع شما و هم به سودخریدار آتی آن است .

حتی زمانی که قرار است تا مدتی خودروتان بدون استفاده بماند ، باز هم استفاده از مکمل بنزین ضروری است.

چرا مکمل بنزین اکتان بوستر یونامکس اولین انتخاب است؟

یک تیم متخصص و حرفه ای فرمول مکمل سوخت را طراحی و پس از آزمایش‌های مختلف آن را تولید و روانه بازار کرده اند ،پس مطمئن باشید حتما ضرورتی برای تولید و ارائه آن بوده است و بخش زیادی از نیازهای خودروی شما را رفع می کند پس شما می توانید بدون نگرانی و با  خیال راحت از آن استفاده کنید و با مکمل بنزین یونامکس بهترین خودتان باشید.

هر چند که اکتان بنزین های فراوانی با برند های مختلف در بازار موجود است اما شما می توانید با انتخاب برند ایرانی یونامکس مطمئن باشید که محصول تقلبی و نا اصل نخرده اید، چون از کجا معلوم که برند خارجی که می خرید اصل و اورجینال باشد؟

در ضمن پشتیبانی و مشاوره و خدمات پس از فروشی که مکمل سوخت یونامکس ارائه می دهد از دیگر مزیت های آن است و می تواند بهترین انتخاب برای مکمل بنزین باشد‌.

هر کدام از انواع مکمل های بنزین کارایی خاص خود را دارد و به منظوری طراحی و ساخته شده است. شما با آگاهی از کارکردهای هر کدام می‌توانید مکمل بنزین مناسب خودروتان را انتخاب کنید.

چرا استفاده از مکمل بنزین لازم است؟

در برخی از شهرهای کشور بنزین با کیفیت پایین تری ارائه می شود و عدد اکتان آن حدود ۸۷ است در صورتی که این عدد برای اکثر خودروهای روز باید بیشتر از ۹۰باشد، حالا چه کار کنیم؟ بهترین راه حل استفاده از مکمل اکتان از جمله اکتان بوستر است.

اگر شما خودروتان را با مکمل تجهیز نکرده باشید دچار دردسرهایی می شوید، ممکن است موتور با کیفیت پایین‌تری کار کند و دچار صداهای ناهنجار و ناک زدن شود و قطعات آن هم زودتر خراب شوند بنابراین برای جبران این  کمبود و کیفیت پایین بنزین های عرضه شده می توانید با خیال راحت از مکمل بنزین یونامکس استفاده کنید .

مکمل بنزین چیست ؟

مکمل بنزین مایعی است که در اکثر جایگاه های سوخت ارائه می‌شود و باید قبل از بنزین زدن آن را در باک خودرو بریزید تا موتور ماشین بهتر کار کند و بهترین کارایی و عملکرد خود را داشته باشد. مکمل های بنزین به چند دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از

Gas treatments افزاینده های کیفیت سوخت با استفاده از مکمل بنزین

با از بین بردن رسوبات زائد در بنزین باعث می شود که ذرات ناخالصی در آن تجزیه شوند و سوخت رقیق تر شده و در سیستم سوخت رسانی بهتر حرکت کند و همچنین گازهای خروجی آلایندگی کمتری داشته باشند این مکمل بنزین  با پلی ایزو بوتان فرموله میشود بنابراین ارزان و در دسترس است.

 تثبیت کننده ها اگر برای مدت طولانی از خودرو استفاده نمیکنید و بنزین برای مدت طولانی بدون استفاده می ماند کارایی آن کمتر می شود،سوخت داخل باک شروع به اکسید شدن کرده و کیفیت خود را از دست می دهد. برای جلوگیری از این امر بهترین کار استفاده از مکمل های بنزین تثبیت کننده است که باعث میشود کیفیت بنزین حفظ شود بعضی از فرمول های جدید تثبیت کننده ترکیباتی دارند که از خوردگی قطعات موتور جلوگیری می کند.

مکمل بنزین پاک کننده سیستم سوخت

تعداد زیادی از مکمل های بنزین پاک کننده ها هستند از جمله پاک کننده های انژکتوری که برای اطمینان از اینکه انژکتورها مسدود نشوند طراحی شده اند. پاک کننده ها می توانند کربن و سایر مواد زائد جمع شده روی انژکتورها و فیلتر سوخت را از بین ببرند، جمع شدن کربن باعث میشود که بنزین بهینه نسوزد.

اگر مسافت زیادی را با ماشین طی نمی کنید و مسیر رفت و آمد شما مسیرهای کوتاه است موتور آنقدر گرم نمی شود که خودش بتواند خودش را تمیز کند،پس استفاده از مکمل تمیز کننده سیستم سوخت رسانی بهترین گزینه است.

چه در مسیرهای کوتاه و چه در مسیرهای طولانی مثل مسافرت استفاده از مکمل بنزین برای کارکرد بهتر موتور و سیستم سوخت رسانی توصیه می شود ،حتی اگر زمان طولانی از اتومبیلتان استفاده نمی کنید مکمل بنزین گزینه  مناسبی است تا کیفیت بنزین و سیستم سوخت رسانی حفظ شود.

Octane booster تقویت کننده های مکمل بنزین اکتان 

اکتان بوستر ها سطح اکتان سوخت را افزایش می‌دهد و باعث بهبود عملکرد موتور می شوند. اکثر بنزین هایی که در جایگاه های سوخت ارائه می‌شود عدد اکتان پایینی دارند که برای خودرو مناسب نیست با استفاده از اکتان بوستر ها می توانید سطح اکتان را بالاتر ببرید تا سوخت بهتر عمل کند و در نهایت کارایی خودروی تان بهتر شود.

عدد اکتان مقیاسی برای نشان دادن مقاومت سوخت ها از جمله بنزین در برابر گرما فشار و شروع احتراق خود به خود وبدون جرقه است ،به زبان ساده هرچه عدد اکتان یک سوخت بیشتر باشد آن سوخت در مقابل پدیده احتراق مخرب، فشار و گرما، مقاوم تر است ودر نتیجه بهتر عمل می کند.

 مکمل بنزین روان کننده ها 

روان کننده ها دسته ی دیگری از مکمل های بنزین هستند که همانطور که از نامشان پیداست باعث میشود که سوخت در موتور روان تر باشد و باعث بهتر کار کردن موتور و جلوگیری از فرسودگی اجزای آن میشود.

مکمل بنزین مکمل ضد ژل

این مکمل باعث می شود که سوخت ها در هوای خیلی سرد یخ نزنند و  سیستم سوخت رسانی خودرودچار مشکل نشود.

 مزایای استفاده از مکمل های بنزین چیست؟

عملکرد بهتر موتور: وقتی رسوبات موجود در سوخت از بین بروند ،سوخت راحت‌تر در سیستم سوخت رسانی و موتور حرکت می کند و این باعث می‌شود که موتور کارایی وعملکرد بهتری داشته باشد و قطعات آن سایش و فرسایش کمتری را داشته باشند.

حفظ کیفیت سوخت: همه می‌دانیم که بنزین پس از مدتی که از آن استفاده نشود کیفیت اولیه اش را از دست می دهد استفاده از مکمل های بنزین باعث میشود که کیفیت بنزین حفظ شود و از افت زودرس آن جلوگیری می شود.

جلوگیری از خرابی قطعات: استفاده مداوم از مکمل بنزین باعث میشود که قطعات موتور دچار خوردگی و خرابی نشوند .

همچنین جلوگیری از یخ زدن سوخت در دماهای پایین و کاهش انتشار کربن چون بیشتر مکمل اکتان می توانند رسوبات سوخت را از بین ببرند و انتشار آلاینده ها را کمتر کنند.

هنگام استفاده از مکمل بنزین به چه نکاتی باید  توجه کنیم؟

به صورت مداوم و اندازه استفاده کنیم بیشتر یا کمتر استفاده کردن از مکمل  برای ماشین ضرر دارد و انتظارات واقع بینانه از آن داشته باشیم وانتظار نداشته باشیم با یک بار استفاده معجزه شود‌

تاییدیه EPA داشته باشد یعنی تایید از سوی سازمان حفظ محیط زیست .

تا حد امکان چند منظوره باشد و چند کارایی مکمل را باهم انجام دهد.

با موتور خودروی شما سازگاری داشته باشد .

مکمل بنزین را قبل از بنزین زدن داخل ماشین باک ماشین بریزیم.

آن را در اطراف ماشین و روی زمین نریزید چون برای محیط زیست و سلامتی انسان ضرر دارد و در صورت تماس با پوست یا چشم سریع آن را بشوییم.

با مکمل بنزین yunamax بهترین خودت باش

پرستار سالمند ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

مکمل اکتان بوستر

مکمل اکتان بوستر یونامکس

مکمل اکتان بوستر یکی از پر مصرف ترین مکمل ها ی بنزین می باشد. در واقع پایین بودن کیفیت
karooweb
06 اردیبهشت 1401
تشخیص آب در بنزین

0 تا 100 تشخیص آب در بنزین و راه حل آن ؟

آب در بنزین یک مشکل اساسی است . برای بفهمید آیا بنزین شما آب دارد یا نه، می‌توانید از
karooweb
06 مرداد 1402
مکمل سوخت خودرو

مکمل سوخت خودرو های خارجی لذت رانندگی را به شما هدیه می دهد

مکمل سوخت خودرو هر نوع افزودنی که به مایعات ماشین مانند: بنزین و روغن اضافه می کنیم ،
karooweb
06 اردیبهشت 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader